- Olcsó,
- Tartósnak tűnik, bár kopásról még nem lehet szó ilyen rövid távon,
- Aszfalton kicsit hatékonyabb, mint a komolyabb mintázatok,
- Épp volt készleten a kis városszéli garázsműhelyben, ahová beestem szombaton délben :)
- Időnként van sár, ha nem készülök rá, akkor is, és ott sajnos bizonytalankodik,
- Az őszi esők megérkeztével csúszkálni kezdett aszfalton is,
- A hétköznapokban nem jelent sokat, hogy 2-3 km/h-val nagyobb átlagsebességet érek el, a terepképességek hiányáért nem kárpótol.
Kizárólag városi használatra - az árát figyelembe véve - jó lehet, bár oda vannak céleszközök. Alkalomszerűen minimális terepre, pl. murvás, vagy döngölt földútra, vagy gondozott füves parkon átvágni kényszerből még bevethető, de tudatosan sárba-dagonyába nem szabad menni vele. Partfalon, különösen ha nedves is a fű, halálkozeli élményeket tud okozni. Kompromisszumos megoldás lehet, ha kizárólag aszfaltra készülsz, de nem akarsz elindulni B-terv nélkül.
Belvárosba, betontengerbe, full time aszfaltra. A rücskös oldalfal max. lélekmelengetőnek jó, hogy ne vesszen teljesen el a montis feeling :)