-Olcsó
-Nagyon lassan kopik, minden fékezésemnél blokkol a kerék, szépen húzza a csíkokat maga után, de a gumi nem akar elfogyni
-Szépen tapad szárazon; de nedves úton is, amíg nem használsz féket
-Defektállóság is nagyon jó, sokszor fékeztem már rá üvegszilánkra és nem árt neki, csak felütésre és tüskére érzékeny
-Kanyarokban stabil
-Bármilyen belső belefér
-Drótperem miatt szenvedés feltenni...
-...leszedni még rosszabb, ha defektet kapsz és nincs nálad gumileszedő tolhatod haza!
-Fékezésnél rögtön megcsúszik, nehéz neki megcsúszás nélkülire adagolni
-Nehéz
-Ahhoz képest, hogy slick gumi, nagy az ellenállása még 5 bar felett is
-Esőben, vizes úton ne indulj el, mert a ruhád nem marad száraz! Baromira veri a vizet és a sarat
-Nehéz vele gyorsítani ami lámpáknál nem a legjobb
-Úthibánál szétveri a csuklód merev villával!
-Kavicsban, porban használva "Katapult" veszély, mert elsüllyed és kicsúszik, földúton(ami nem poros) még használható is
Vidékről Pestre költöztettem a bringám, ezért szerelő hatására ez került előre-hátra, mondván oda gurulni ez kell. Ha tökéletes az útfelület, és nem kell lámpák miatt lassítani, csak gurulni ki a világból, és olcsó külső kell, akkor tökéletesen megfelelő. Viszont nekem városban nem jött be. Gyakran kell ellenőrizni a guminyomást mert 4 bar alatt szenvedés hajtani. Merev villát kihajtja padkáról való leugrásnál. Ha van teleszkópod, vagy ha nem használod a járdát és az úttestet egyaránt, a gyorsabb haladáshoz akkor, megfelelő lehet elöl is. Hátulra fixen jó.
Nálam a sok leszedés és felrakás miatt /4 napig minden nap defektet kaptam/, szépen elkezdett kikandikálni a drótperem. A későbbiekben vagy becsípte, vagy kiszúrta a belsőt a drót, és szétnyílt a képen látható módon. Hiába elkophatatlan a minta, ha korlátozott a felszerelések száma.
Autópálya- ahol nem kell fékezni és jó az út minősége!

