Árban nagyon baráti (1850 Ft/db) és ezért cserébe egy vérbeli városi, aszfalt és túra külsőt kapunk a pénzünkért. Aszfalton mutatja meg a jó tulajdonságait, ezalatt értem a kiváló tapadást, a jó kanyarstabilitást, a minimális gördülési ellenállását és nem utolsó sorban a jó komfortérzetet. A keveréket nagyon eltalálták a mérnökök, mert különböző hőmérsékleten is megtartja pozitív tulajdonságait. Kopni nagyon lassan kopik ez a CST külső gumi (hátul már egy éve ez van, novemberben kapott előre, mert eddig régi nevenincs akármi volt rajta), a profil mélységének és mintázatának köszönhetően kiváló a vízelvezető képessége (esőben is jól tapad). Hóban is megnyaggattam, friss hóban némi érzékkel jól irányítható. Kétféle szélességben gyártják (1,75 és 1,95), így a szélesebb verzió városi tempósabb, kanyargósabb közlekedésre tökéletes választás. Enyhe terepen is jól viselkedik a CST C1446, de sárt dagasztani ne ezt vegyük :)
Van hátránya jó pár, de ha a külső összes (jó és rossz) tulajdonságát egybevetjük akkor nem is olyan vészes a lista. Tehát: terepre nem alkalmas (maximum döngölt, sima felületű szakaszra), hóban rosszul teljesít, főleg a letaposott részeken, itt szinte rögtön blokkolnak a kerekek már kisebb fékezés hatására, még a súlypont lentebb helyezésével is. Friss hóban még jól viselkedik, eltalált fékerővel és érzéssel nem nehéz kordában tartani, kanyarban normál, de inkább megfontoltabb tempóval irányítható marad. Jégre ne! Tuti taknyolás lesz a vége. Még mindig a havas téma: ha fékezel a hátsóval és túl sokáig engeded kitörni a bringa farát, nagyon kicsi esélye van a tapadást megtartani, bár nem lehetetlen, de nem érdemes próbálkozni
A fentieket átolvasva szerintem kitértem mindenre, ami lényeges. Mivel most téliesítettem az én gépeimet, így a hugiéval járok, amin ezek a külsők teljesítenek szolgálatot. Terepen, havon és jégen kívül teljesen használható gumi, igazi városi külső. Plusz 36 foktól egészen mínusz 10-ig használgattam, a nem ajánlott felületektől eltekintve jó választás. Bevásárlós anyuknak, városi aszfaltbetyároknak kötelező darab a Tracer City Classic :-). Jövőre a túrázós gépemre ezt a modellt veszem, de az 1,95 széles lesz. 2,5-3-4 bar nyomáson nekem bevált.
- városi mindennapos használat
- túra
- néha, de csak nagyon néha enyhe terep