Árához képest nagyon jó külső, bár hagy némi kivetnivalót maga után, de ezt majd a hátrányoknál részletezem.
Nekem először van ilyen vékony gumim, mivel idén tavasszal cseréltem a montim kerekeit trekking kerékre, és mivel nem akartam komoly és drága gumit, elsőre ezzel is megelégedtem.
Jól tapad, kanyarban jól tart, nagyobb sebességnél is. Gördülési ellenállása nagyon kicsi, bár keményre kell fújni, hogy így legyen. 5 és 6 bár között ajánlja a felirat rajta, én a 70 kilómhoz van hogy 6,5-7 Bar-t beleteszek. Talán emiatt van hogy az oldalfala repedezik, vagy csak a gyenge minőség miatt, de ha nem fújom keményre, akkor nem tudok vele haladni.
Összességében amire kell megfelelő, egy szezont el lehet vele menni, bár nekem lassan cserés lesz, mert félek hogy kireped menet közben. Pedig még csak most lesz benne 3000
Nagyon nehéz feltenni, még a legjobb célszerszámokkal is kínszenvedés. A leszedés szintén, szóval nem jó ha sűrűn kapunk vele defektet. Hozzá teszem, nekem csak a belsőgumi anyaghibája miatt volt eddig.
Ha már felraktunk, és jól megszenvedtünk vele, jöhet a következő mutatvány. Szappanos víz a felnire és a gumira, mivel nem ugrik a helyére mindenhol, sőt nálam konkrétan úgy nézett ki, mintha a felnim nagyobb lenne rá, vagy a gumi kisebb. Először még vissza is akartam vinni annyira durva volt a helyzet. Ha simán felraktam, és felfújtam, egy 20 cm-es szakaszon a gumi magasságának fele eltűnt a felniben. Szabályosan deformált volt a kerék! Pedig a felniszélességem is csak 19 mm
Eléggé repedezik a széle a felni pereménél. A hátsó jobban mint az első, de nagyjából egyformán, szóval nem lesz hosszú életű. Ez a repedezés köszönhető annak is, hogy túl magas nyomáson használom, de hát kérem, erre való nem? Ha 3-4 bárra fújnám kb a felnin mennék olyan lapos lenne, pedig csak 70 kg vagyok
Jó tanács a felrakáshoz:
Miután felszenvedtünk, körbe a felint és a gumit kenjük be szappanos vízzel, vagy szappannal, vagy bármilyen csúszós anyaggal, és fújjuk fel a kereket 7-8 akár 9 bárra, és hagyjuk egy estére állni. Másnap visszaengedhetjük az ajánlott keréknyomásra, szinte mindenhol ki fog ugrani a felni peremére, ahogy az meg van írva :)
Hosszabb túrákra, edzésre, mindenféle aszfalton, kisebb murvás utakon, ott inkább csak óvatosan.
Esőben sárban egyaránt jól használható, de nagyobb sebességnél vigyázni kell azért vele.