Olcsó.
Alsó kategóriában teszi a dolgát, megfelel hibrid (főleg aszfalt + kevés terep) használatra.
Bár nem folyamatos a futófelülete (középen sem), ennek ellenére nem zajos, nem dübög.
Nekem poros vagy vizes úton sem volt vele megcsúszás gondom.
Gyenge defektállóság: A leggyakoribb kis tüskék (királydinnye) ki tudják szúrni.
Anyagminőség: Bírta pár évig, de hamarabb tönkrement (egy helyen kipuklisodott, a bordák közt megnyúlt, lásd fotót), minthogy elkopott volna. A kép alapján mindenki döntse el, ekkora kopásnál belefér-e már, hogy kidudorodjon egy gumi!
Kopásállóság: "nem kimagasló" így érzésre.
Azért nem bántom jobban, mert nem emlékszem pontosan mikor vettem, de ami előtte volt, egy Kenda 28-622-es, szintén hibrid (aszfalt + gyenge terep) szerintem tovább bírta. Ne feledjétek az árát: 2ezerX forintért ne várjatok extra tartósságot. Ha fele annyit teljesít mint egy 5 ezres, akkor már hozza ugyanazt...
- 32-622-es méretűm volt.
- Bp-n gyakran letérek füves, parkos, úttalan utakra, és tüskék miatt évente 2-3-szor kellett belsőt ragasztanom. Most CST C1316 Salvo Continental Contact Reflex-re fogok váltani, a tüskeállóság miatt.
Ha olcsón akarsz egy alsókategóriás gumit, amivel pár évig eltekersz, főleg aszfalton, néha földúton, nem vad terepen, és nem szempont a defektállóság.
Füves terepre csak, ha nem bánod, hogy időről-időre a tüskék miatt belsőt kell ragasztanod vagy cserélned. Bár a saját tapasztalat majd most jön, de megelőlegezve a bizalmat a beszerzett defektállóbbnak árult Continental Contact Reflexnek, úgy gondolom, ha rendszeresen jársz füves, természetes terepen, megéri inkább +2000 Ft-ért defektvédett gumit választani. A belsőcsere és a munkaidőd miatt megtérül.