Ez nem gumi, ez egy szar.
- Szép
-
Olcsólenne, ha jó lenne. Dísznek drága. - Könnyű felrakni a felnire, az oldalfala önmagában olyan, mintha szappanos lenne
- Szárazon úgy ahogy elvan, de azért nem ajánlatos döntögetni, mert sodor
- 8 baron jól elvan ez a Kenda külső gumi, defektem még nem volt vele (már nem is lesz)
- Teljes mértékben kiszámíthatatlan a K-177
- Csúszik ÉS rendkívül kopik, megvalósult a fizikai képtelenség
- 1-200 km után már rojtolódik a felülete, radírgumi effekt (fixin fut, tehát néhány skid befigyelt, de pont a gumi kímélésére többnyire féket használok ezen a bringán)
- Szélesebb méretben elég nagy gördülési ellenállás, a 23-as tűrhető
- A teljesítményéhez képest igencsak drága a Kenda K-177
Épp ma volt szerencsém két marhanagyot zakózni egyetlen út alatt vele, plusz 8 fokban, harmatos úton. Teljesen kiszámíthatatlan a viselkedése. Egyik szakaszon még tapad (skiddeléskor éreztem hogy fog), a következőben, ugyanolyan felszínű úton már nullkontakt. Egy alkalommal a hátulja előzte az elejét, egy másik (jelentősen óvatosabb) kanyarban meg az első kerék felejtette el mit jelent fogni az aszfaltot (én meg ismét megtanultam milyen az, hátha 10 perc alatt kiment a fejemből...).
Ha csúszik egy gumi, akkor csúszik. Tudomásul veszi az ember, és úgy közlekedik. De ha fogalma nincs, mikor mit várjon, az kifejezetten veszélyes.
Semmi mást nem kívánok annak a pár embernek, aki ezt kifejlesztette, meg forgalomba hozta, csak hogy közlekedjenek vele. Lehetőleg kicsit vizes úton. Nem kell neki sok, hogy elveszítsen mindenféle tapadási tulajdonságot.
- divatfixiseknek kitolni a térre és nézegetni
- szétskiddelni
Egyébként SENKINEK SEMMIRE. Így konkrétan.

