26x2,125 -öst használok. aszfalton mostanában keveset van használva, de terepen kb nulla a kopása. mindkét kerékre ilyet tegyetek. betonon az esőt meg se érzi, de az a vicces hogy erdőben az 5centi mélyen felázott úton is tapad annyira mint a wtb terepgumi (ahol én nem tudtam felmenni ott a wtb is megadta magát). köves (nem murva/kavics) terepen nagyon ritkán csúszik le a kerék a kő oldaláról (tehát ahoz is baromi jól tapad hála a mintájának), és szuperul tolerálja a kövekre ráugrásokat (felütéses defektet ezzel nem egyszerű összeszedni). murván már érződik hogy az nem az ő világa na de amugyis ki a fene szeret aprókavicsba bringázni bármilyen gumival is? a kőkeményre taposott normafás dh pályákon megkockáztatom jobban tapad (főleg fékezéskor) mint a traktor dh gumik. betonon a fékút ezzel a gumival nagyjából felére csökkent. de komolyan. az 1.75-ös svalbival vagy nem lassult vagy csúszott a hátsó. ezzel úgy megálltam (V-fékkel, igaz az full avid) hogy a hidrotárcsás srácok nem hittek a szemüknek :) sebességet igencsak leredukálja, svalbi land kruzer után nagyon érezhető volt a lassulás meg a nehezebb tekerés aszfalton. viszont az hogy kanyarokban hihetetlenül rá lehet dönteni a bringát (pl. budai vártól lefelé a nyugati oldalon) a megcsúszás legkisebb jele nélkül, na az kárpótol az elvesztett 5-8km/h-ért. ha elkopik akkor is biztos hogy ilyet teszek rá. majd a hóra még kíváncsi leszek hogy bírja.
Kenda KRad külső gumi
-
Modellév:
(frissítve: 2010.03.)2010
- Listaár: 3.400 Ft
