Lassan kopik ha kímélem. 3 hónapja megyek vele, 3000 km kb. aszfalton, és a hátsóból kopott le a "kocka" minta felső pontozása. Viszont sosem fékezek csíkot húzóan.
Könnyű takarítani, 3000 km után is, ha egy kis mosogatószeres kefével lecsutakolom, szinte olyan, mintha új lenne, majdnem gyári fekete, igaz csak addig, amíg nem gurulok ki vele az utcából... Előző gumijaimnál ilyenkor már esélytelen volt újjá varázsolni, mert a nap is megégette és a kosz sem jött ki belőle, feltehetően a puhább anyag összetételük miatt a sok apró por beleévődött a felületbe.
Kicsit csúszik esőben, ennek tudatában kell lassítva bekanyarodni, és nem Nürnburg ringezni, amikor áll a víz a kanyarba.
Vékony belül, nincs extra defektvédő réteg.
Ár-érték arányban kimondottan jó gumi, de tudni kell, hogy nagyon keményre kell fújni, mert ha kicsit lapos, a szíved kiszakad mire hazatekersz vele.
Keményre fújva zenél aszfalton, nekem ez mondjuk kimondottan tetszik, legalább előre meghallják, amikor érkezem és nem lépnek ki elém.
Azért nem adtam 5 pontot, mert defektem lett, és levételkor vettem észre 3 hónap használat után, hogy a futófelület belső közepén éles sorja fut!!! Kicsípte a gumit... vagyis kiszakította. Lecsiszoltam finom csiszolópapírral a sorjás szakaszt, amitől nagyon kicsit kirojtosodott belül a gumi... Szóval oda még kellene némi (3-5mm) anyag, és a sorsára is oda figyelhetnének, mert ez így elég érdekes... Nyilván én voltam a szerencsétlen, mert nem néztem át újonnan, hogy van e benne éles, belsőt kivágó sorja...
A kisebb királydinnyéket, ha a mintába fúródik, talán megfogja, de ezért kellene a vastagítás belülre. Ha a minták közé bemegy szinte biztos a defekt.
Viszonylag könnyű fel-leszedni, pedig Vuelta felnim van, ami köztudottan izzaszt kicsit amikor felteszel rá köpenyt.
Szerintem ez egy jó gumi, nem is drága, ha kicsit még fejlesztenék(belső extra réteg), csillagos ötöst kapna.
A zenélése miatt szerintem veszek még egy garnitúrát, és leszerelem a csengőt. :) Olyan, mint a villamos. :)