aszfalton lehet vele gyorsan mászni, aszfalton kanyarban egész tűrhetően tartja a bringát a Maxxis CrossMark.
terepen már előjöttek a gondok. három dolgot nem tud: tapadni, kanyarodni, meg mászni. murvás, salakszerú mészköves dózerutakon egyenesen életveszélyes, márpedig a bükkben pl elég sok ilyen út van. felfele mászni katasztrófa, folyton kikapar, ráadásul borzalmasan ráz a CrossMark. az áráról meg ne is beszéljünk, nekem a kevláros verzió van, kurva drága, de legalább szar.
kis kiigazítás pár plusz km után adtam neki még egy esélyt. szóval a nyomással nem árt játszani. lementem 3 barról 2.6-ra és egészen más lett performance. ja, és megfordítottam a hátsót. segített a mászásnál.
még egy plusz infó, így egy év elteltével. szóval nem rossz gumma ez, csak tudni kell bringázni :) és valóban nagyon fontos a nyomás, játszani kell vele. ha egyszer megvan, akkor tényleg überfasza a CrossMark. de csak szárazon!!
kb ötven kilométer után hazahúztam és rohadtgyorsan visszaraktam a Continental X-Kinget...
mint az egyik előző hozzászóló. a pincébe a falra. vagy inkább a kukába. ha nem fontos az életed és a testi épséged, akkor esetleg versenyre.