+Elég vastag oldalfala van, én ~75 kg-val merev karbonvázzal, agresszívan, hátul minimum 2,4 bar-on még felütésmentesen használom (kitapasztaltam).
+ballonossága miatt kényelmes, nehezebb felütni, jól gördül a Maxxis CrossMark
+az oldalfal, és a futóél sem repedezik ki, jól bírja a strapát
+gyors hátulra: pl. Racing Ralph olcsó, robosztusabb, nehezebb, de nem nehéz kihívója
+zseniális és nagyon gyors a CrossMark: -a srég, rámpázott oldalbütyök, -a majdnem folytonos "kvázi futóél", -a bevágott, illetve -bemart bütykök, a ballonosság egyedülállóak. Annyi okosság van benne :)! A kavicsokra finoman felgördülnek a lejtős bütykök, a ballonos nagy térfogat pufferol, fékezéskor a másik éles oldala viszont szántja az avart.
+anyaga jól tapad
+én nem bánom, hogy csúsztatható, az oldalél még megfog, így van visszajelzés mielőtt teljesen kicsúszna -ez nálam alapkövetelmény
+elég olcsó, terepen lassan kopik
előre inkább ne! ott van az Ignitor, LarsenTT, Nobby Nic...
igazi sárba nyílván nem való a Maxxis CrossMark
"na ez nem bóvli", nehezen adja meg magát a CrossMark
Haladáshoz teljesítmény/ár arányban tök jó: most vettem egyet tubeless-es verzióban, olcsón a hátsó versenykerekemre, terepen sokáig jó lesz. Lágy, jó vastag oldalfala van, ha lerakom megáll a fal mellett :)
Maratonra, XC-re, főleg hátulra. Bírja az aszfaltot is, de nem arra való. Már nem divatos, így olcsó. Ha főleg szép időben, kis hazánkban eddzegető montis vagy, aki esetleg aszfaltról teker be az erdőbe.