Maxxis Ignitor külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 5.420 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




HZoli avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az 1,95-ös szélességű verziót használtam ebből a gumiból, íme a különféle terepen való tapasztalatok:

  • Száraz aszfalt: nem ajánlom, egyrészt gyorsan kopik; másrészt nincs középen összefüggő futófelület: ezért nagy sebességnél hangos, alacsony sebességnél rezonál, harmadrészt a gördülési ellenállása a vékony 1,95-ös szélesség ellenére is túl nagy
  • Vizes aszfalt: meglehetősen bizonytalan az irányítás, nem ajánlom ilyen körülményekre se
  • Keményre döngölt földút, száraz erdei út: tökéletes, ez a terep ennek a guminak az otthona, jól tapad, jól irányítható, durva emelkedőkön se pörög ki, durva lejtőkön is jól kontrollálható
  • Nagyon száraz, homokos földút: meglepően jó, még a viszonylag mélyebb homokban is egész kellemes az irányíthatósága
  • Vizes földút, kis sárral: talán még jobb, mint szárazon. Szuper jól tapad, a gördülési ellenállása pedig pont ideális.
  • Nedves, agyagos erdei út: na ezt felejtsd el! Komolyan mondom, életveszélyes; ha még nedves avar is borítja a terepet, akkor a legkisebb fékezésre is azonnal blokkol a hátsó kerék, és irányíthatatlanul azonnal elkezd oldalirányban kicsúszni. Ilyen terepre ezzel a gumival csak akkor menj, ha meg akarsz halni.
  • Nagy sár: ha nem agyagos a talaj, és nincs avar a sáron, akkor még elmegy, de azért ilyen terepre ez a gumi már kevés
  • Murvás, kavicsos út: el-elpattog a köveken az Ignitor, illetve az apró kavicsos részeken be tud állni, de ez szerintem a keskeny, 1,95-ös szélesség miatt volt
  • Hó, jég: meglepően jó, már csak úgy tudtam kipróbálni ilyen körülmények között, hogy a mintázata eléggé elkopott, és még így is kifejezetten jó volt a tapadása
Hátrány

Az élettartama: kábé 2000 km után teljesen elkopott a Maxxis Ignitor. Ennek nagyjából a fele volt aszfalt, ahol rendkívül gyorsan kopik.

A defektállósága nem a legkiválóbb, de ez amiatt van, mert ez egy puha gumikeverék, és azon belül sem a kevláros, meg mindenféle védelemmel ellátott verzió. Azért ha ésszel használjuk, nem fogunk vele túl sok defektet összeszedni.

Erre ajánlom

Száraz, vagy enyhén vizes, nedves körülmények között az aszfaltot kivéve mindenre. Ilyen viszonyok mellett tökéletes.

Nagyon vizes, sáros terepre nem ajánlom.

A nedves, agyagos erdei ösvényeket meg messzire kerüljük el!

Ennyiért vettem
3500
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26X1.95, 26X2.10, 26X2.35, 29X2.10


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 120
  • 60

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (EXO Protection)

  • nincs


 
tubeless változat:
  • van (Ignitor UST)

  • nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

495-690


 
további információk:

Az Ignitor abroncs mintát a legjobb profi versenyzőknek alkották és még arra is kész, hogy világkupa győzelmet arassanak vele. A jól elosztott abroncs minta biztosítja az alacsony gördülési ellenállást, az ötszögletű mintázat, pedig kiváló tapadást ad a kanyarokban és a közepesen laza talajon. A L.U.S.T technológiával készült köpenyek (csak a tubeless változatok)könnyített oldalfallal rendelkeznek.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Ignitor termékkel kapcsolatban: