Maxxis Ignitor külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 5.420 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (64 vélemény)
Rendezés

McMester avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • nálam akármi képes defektet kapni, az Ignitor kevláros változata azonban többször kímélt meg a belsőcserétől - ám az éles vasdarabot ez a Maxxis külső gumi sem bírta :)
  • inkább aszfalton használva a kevláros olyan 8.000 km-t bírt, a drótos mai napig használatban van ~17.000 km-rrel 2016-ban simára kopott
  • kizárólag erdőben, földúton használva biztosan tovább tartott volna, ezzel is elégedett vagyok, kb 1-1,2 Ft-ra jön ki egy kilóméter vele :)
  • aszfalton van gördülési ellenállása, de földúton nem vettem észre ilyesmit
  • max sebességem 60 km/h környékén volt a Maxxis Ignitor gumival, nyíl egyenesen, de a gumi miatt nem kellett aggódnom
  • igazán elemében erdőben volt, letaposott, döngölt úton. A mély homokba nem ezt ajánlanám, de attól még tisztességgel elvisz rajta - esőben, szárazon, hóban bátran lehet vele menni
Hátrány
  • aszfalton úgy zúgnak, mint egy terepes Ifa
  • a kevláros nem volt olyan tartós valamiért
Tapasztalat
  • a kevláros változatot rég elvitte a kukás, a drótos pedig igen csereérett, olyan 10-12.000 km után lekoptak a bütykei a futófelületről, így közlekedésre még alkalmas, de homokban esélytelen, füves emelkedőn kipörög, aszfalton pedig tapad
Erre ajánlom
  • aszfalton ne használjátok szerintem, mert pénzkidobás - ezek úttalan utakra az igaziak
  • végül csak meghalt a drótos is, mert 2016-ra teljesen simára kopott. Kiváncsi voltam menyit bír, biztonságosan olyan 16.000 km-t kitartott, utána még 4.000-et koptattam, mire tényleg vállalhatatlan lett. Tartós
  • modellév: 2006
Ennyiért vettem
kb 4.000 és 8.000 a kevláros
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FreeRider3,14 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

-Maxxis

-Kemény, erdei talajon jó tapadást produkál.

-Földúton használva kopásállósága több mint kielégítő

-Elég jól lehet vele mászni, de az ereszkedőkön sem hagy cserben.

-Kanyartartása hasonló gumikhoz képest jónak mondható, de nedves, murvás talajon ez  jelentősen visszaesik

Hátrány

-Aszfalton viszonylag nagy a gördülési ellenállása.

-Aszfalton használva sokkal jobban kopik mint a hasonló árkategóriájú gumik.

-Defektállósága hagy maga után némi kívánnivalót, de azért még bőven tartható szinten van.

Tapasztalat

Összességében nem egy rossz gumi. Hobbi szintű cross-country felhasználásra tökéletesen megfelelhet, de azért nem versenyminőség...

Viszonylag sokáig használtam, meg voltam vele elégedve, de csak és kizárólag döngölt, vagy lejárt földútra tudom ajánlani, aszfalton visszafog, és nagyon kopik, murvában, homokban, sárban pedig nem produkál megfelelő kanyartartást, és mászóképességet sem.

Erre ajánlom

xc

Ennyiért vettem
kerón volt
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

samupapa avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Terepen szépen fog, ahhoz képest, hogy "csak" 1,95-öst használtam. Könnyen szerelhető volt mivel nem volt acélsodrony a peremében, kézzel lehetett le-föl tenni (ez nem okozott sok vigaszt a sokadik defektnél.

Hátrány

Aszfalton zajos mint egy Lada Niva, és az oldalfala olyan lágy, hogy minden szeget összekapott, sok defektet kaptam velük. Kopásállósága is közepes, hamar megette az út a középső mintáját.

Erre ajánlom

Inkább hétvégi terepezésre való.

Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2010 külső gumi
Ignitor
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TamasKiss94 avatar
10 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-1 évig használtam hátsókeréken, inkább városban. egyszer kaptam vele defektet egy üvegszilánk vágta ki de úgy hogy benne is maradt! 

-tény és való hogy a Maxxis Ignitor  tapadása száraz aszfalton,terepen és hóban is jó!

Hátrány

-vizes aszfaltra nem ajánlanám! sőtt inkább aszfaltra sem (nagyon kopik) hiszen eredetileg CC-re ajánlott a gumi!

-nekem 1 év után már kopott rendesen olyan 70%-os most ez a Maxxis külső!

kezd meg repedezni de még igen sok kell ahoz hogy kuka legyen! 

Erre ajánlom

mindeféleképpen azoknak ajánlanám aki sokszor, sőt inkább aki terepen közlekednének vele! 

Ennyiért vettem
4800 Ft
Csatolt képek
Maxxis Ignitor külső gumi
Maxxis Ignitor külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sipi88 avatar
61 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó súlyban van az Ignitor, a defekt állósága elég jó, ritkán kaptam vele defektet. Aszfalton duruzsol, hamar kopik.  A sár nem tapad meg rajta, hamar letisztítja magát. Az oldalbütykök jó szolgálatot tesznek kanyarodásnál.

Hátrány

Vékony az Ignitor oldalfala, bár ez szerintem inkább előny mint hátrány ameddig ki nem szakad. 

Tapasztalat

Baráti a Maxxis Ignitor súlya, jól sikerült darab, amire tervezték ott tökéletesen teljesít.

Erre ajánlom

Nekem elől 1,95"-os, hátu pedig 2,1"-os van. XC-CC-seknek kiváló az a méret összeállítás ami nekem van, kivéve ha 75-80kg felett vagy, oda azért nem árt nagyobb tapadás. Az első gumit jól lehet irányítani és megfelelően megkapaszkodik a kanyarokban. Ez a gumi inkább lefelé való mint felfelé, döngölt földutakon, poros és száraz erdei utakon nagy sebességgel. A lazább talajt is szereti, az enyhe sárban is elmegy, de a nagyobb sarat nem szereti. Homokban rosszul teljesít, nem tud megkapaszkodni az alacsony mintája miatt. Télen is lehet használni hóban illetve jégen. Most éppen pihen bevetésre várva. Jó pár éves de még szinte újnak látszik. 3 ezer forintért darabonként sokallom. Az elsőgumi (1,95") 515 gramm, a hátsó pedig 623 gramm. Nem pontos adat, mindig más súly jött ki mivel nem állt meg magától a mérlegen és fognom kellett, de azért meközelítőleg ennyi a súlya, olyan  +/-  10-20 gramm lehet a mérési hibám.

Ennyiért vettem
3000ft/db
Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2007 külső gumi
Maxxis Ignitor  2007 külső gumi
Kb. 623 gramm
Maxxis Ignitor  2007 külső gumi
Kb. 515 gramm
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hefi avatar
86 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • brutálisan tapad kanyarban
  • defektálló a Maxxis Ignitor
  • jól és csöndben gördül
  • aránylag könnyű (60TPI-s van nekem, és az 610 gramm)
  • kopásálló
Hátrány
  • sarat nem szereti
  • kicsit szélesebb, mint az átlag 2.1-es gumik
Tapasztalat

Elöl használom ezt a Maxxis külső gumit főleg terepen kb. 1500 km-e, és kb. 30%-ot kopott eddig

Erre ajánlom

Én elöl használom terepen, de gondolom hátul is megállja a helyét

Mért tömeg
610 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

najrorla avatar
79 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jó defektgátlóság, legalább is nekem nem volt vele gondom

terepen lassan kopik

kicsi a gördülési ellenállása

akár előre és hátra is

halk ez a Maxxis külső gumi

Hátrány

betonon nagyon kopik

gyenge az oldalfala

 

Tapasztalat

nekem 1,95 ös van

Erre ajánlom

montikra

Csatolt képek
Maxxis Ignitor külső gumi
Maxxis Ignitor külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Átlagos:defektállóság,kopás relatíve:használat típúsától függ.Előre-hátra egyaránt,kizárólag döngölt,száraz körülményekre,ilyen esetekben jól működik az Ignitor.Gördülési ellenállása jó,de betonon zajos.Hajtogathatós kivitel.

Hátrány

Csúszik vizes -saras körülmények között,ilyenkor a sarat gyűjti,nehezen tisztul ez a Maxxis külső gumi.

Erre ajánlom

xc/maraton,edző gumi egy drágább mellé.

Ennyiért vettem
3990
Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2011 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Eko avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • jól tapad
  • nem zajos
  • közepes terepre jó a Maxxis Ignitor
  • defektem eddig nem volt vele
Hátrány
  • aszfalton nagyon lassú
  • tényleg gyorsan kopik (normál használat mellett is és főként aszfalton használva)
Tapasztalat

Bringához volt, azóta cserélvel ett slic Kenda köpenyre.

 

  • Teljesítmény: 4 (eddigi tapasztalataim szerint megvagyok vele elégedve)
  • Ár/Teljesítmény arány: 4 (ennyiért van jobb is)

 

Tipp: Nincsen.

Erre ajánlom

Közepes terepre, aszfaltra kényelmetlen.

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2008 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sz.Tamás avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Defektállóságe tűrhető.

Mindkét kerékre ajánlom.

MInden helyzetben jól viselkedik.

Terepre ideális.

Dh-zni nem jó,de nem is arra van.

Gyilkosan jól tapad ez a Maxxis külső gumi.

 

Hátrány

Sajna gyorsan kopik.

Aszfalton lassít.

 

Tapasztalat

Egész jó vele xc-zni.

Erre ajánlom

Terep.

Ennyiért vettem
bicóhoz volt
Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

iwillkillyou449 avatar
44 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Kanyarodni jó vele. Oldalbütykök szépen megfoglyák a kereket.
  • Aszfalton szépen duruzsol ez a Maxxis külső gumi.
  • Döngölt talajon érzi magát jól. Bár mászni nem egy élmény. Bár lehet, h csak én vagyok lusta.:D
  • Lefelé nem csúszkál, nagyobb tenpónál sem lesz irányíthatatlan.
Hátrány
  • Nem valami defefekt tűrő.
  • Oldalfala gyenge.
  • Nagy tempónál surván dobálja a köveket, sarat, vizet.
Tapasztalat

Egy év után azért illik cserélni. Különben repedezik, szálasodik. Aszfalton csak rövid ideig használd. Nem való oda ez a Maxxis külső gumi.

Erre ajánlom

Xc. Ha tanyán laksz akkor is jó.:)

Ennyiért vettem
4.500
Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2011 külső gumi
2 éves foszladék.
Szerinted hasznos?

-Ultraviolet- avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem is emlékszem mikor volt defektem vele, talán 2x a több év alatt, de az is amikor már nagyon kopott volt és az is 1 üveg darab.pont középen a futó felületen.

Nagyon jól lehet vele menni, tól tapad minden viszonyok között a Maxxis Ignitor, lehet hó víz, száraz, és ezek kombinációja, betonnal, avarral. a nagy hangja engem nem zavart, Halloták hogy jövök, hozzászoktam és jól ki is tekertem a maximumot belőle..

Hátrány

A sok használat után, már (ez több év) , morzsolodik az Ignitor, de az oldal lévő bütykök még mindig megvannak. 2,5 év használta után.

Tapasztalat

Én vennék még 1x ilyen gumit, most kiprobálok 1 másmilyet

Erre ajánlom

Hegyen avaros és nagy kavicso, köves utakra, bár nekem betonon is bejött..

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cindercone82 avatar
45 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jól fogja az utat
Hamar kiköpi a sarat ez a Maxxis külső gumi
Defektem egy sem volt vele!

Hátrány

Betonon hamar kopik
Nehezen beszerezhető emberi áron mostanság

Tapasztalat

Leginkább a Continental Explorer-hez tudnám hasonlítani a mintáját és menettulajdonságait. De a Continental guminál tartósabb keverékből van.
Elöl 2 évet elmegy ez a Maxxis külső gumi, Hátul egy szezont.

Erre ajánlom

XC Maraton erdőbe

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HZoli avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az 1,95-ös szélességű verziót használtam ebből a gumiból, íme a különféle terepen való tapasztalatok:

  • Száraz aszfalt: nem ajánlom, egyrészt gyorsan kopik; másrészt nincs középen összefüggő futófelület: ezért nagy sebességnél hangos, alacsony sebességnél rezonál, harmadrészt a gördülési ellenállása a vékony 1,95-ös szélesség ellenére is túl nagy
  • Vizes aszfalt: meglehetősen bizonytalan az irányítás, nem ajánlom ilyen körülményekre se
  • Keményre döngölt földút, száraz erdei út: tökéletes, ez a terep ennek a guminak az otthona, jól tapad, jól irányítható, durva emelkedőkön se pörög ki, durva lejtőkön is jól kontrollálható
  • Nagyon száraz, homokos földút: meglepően jó, még a viszonylag mélyebb homokban is egész kellemes az irányíthatósága
  • Vizes földút, kis sárral: talán még jobb, mint szárazon. Szuper jól tapad, a gördülési ellenállása pedig pont ideális.
  • Nedves, agyagos erdei út: na ezt felejtsd el! Komolyan mondom, életveszélyes; ha még nedves avar is borítja a terepet, akkor a legkisebb fékezésre is azonnal blokkol a hátsó kerék, és irányíthatatlanul azonnal elkezd oldalirányban kicsúszni. Ilyen terepre ezzel a gumival csak akkor menj, ha meg akarsz halni.
  • Nagy sár: ha nem agyagos a talaj, és nincs avar a sáron, akkor még elmegy, de azért ilyen terepre ez a gumi már kevés
  • Murvás, kavicsos út: el-elpattog a köveken az Ignitor, illetve az apró kavicsos részeken be tud állni, de ez szerintem a keskeny, 1,95-ös szélesség miatt volt
  • Hó, jég: meglepően jó, már csak úgy tudtam kipróbálni ilyen körülmények között, hogy a mintázata eléggé elkopott, és még így is kifejezetten jó volt a tapadása
Hátrány

Az élettartama: kábé 2000 km után teljesen elkopott a Maxxis Ignitor. Ennek nagyjából a fele volt aszfalt, ahol rendkívül gyorsan kopik.

A defektállósága nem a legkiválóbb, de ez amiatt van, mert ez egy puha gumikeverék, és azon belül sem a kevláros, meg mindenféle védelemmel ellátott verzió. Azért ha ésszel használjuk, nem fogunk vele túl sok defektet összeszedni.

Erre ajánlom

Száraz, vagy enyhén vizes, nedves körülmények között az aszfaltot kivéve mindenre. Ilyen viszonyok mellett tökéletes.

Nagyon vizes, sáros terepre nem ajánlom.

A nedves, agyagos erdei ösvényeket meg messzire kerüljük el!

Ennyiért vettem
3500
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NN avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Felpumpálva nagyon jó felfelé az Ignitor. Jóval lejjebb eresztve ballonossá tehető, felütésveszély nélkül.

1 mm falvastagságú belsőt használok, talán valami Maxxis vastagított, már nem tudom mert 2  éve nem láttam a belsőt de defekt még nem volt, bár mostanában felpumpálás után 4-5 nappal mintha lejjebb eresztene pár tized bart...

Ügyes és okos mintázat, ki van ez találva. Első használatkor feltűnő volt mennyivel könnyeb a kanyar a fékezés és a mászás. Pont a megfelelő bütyökméret végig a gumin, nem sok de nem is kevés.

Ha lekopik a futófelület az évek alatt akkor is lesz egy semi-slick (oldalt bütykös, gördülési részen majdnem sima) gumid. Így lesz a hátrányból is előny ezesetben. Lekopott futófelülettel is jó terepen ez a Maxxis külső gumi.

Hátrány

2 év után futófelület bütykei lekopnak a hátsó keréken, oldalbütykök még mindig rendben vannak. Oldalfal kihasítható ha szerencsétlenül jön ki és pld a hátsó kerék lecsúszik egy éles kövön lassú menet közben. Van pár hasadás oldalt a hátsó keréken, de a belső még nem buggyant ki, sűrű szövésű! Ilyenkor Itt az idő venni még két Ignitor-t, ennyi. Fogok is.

Tapasztalat

2,35" széles méretben van nekem elöl és hátul us, hátul forgásirány megfordítva. Ez idáig a legjobb külső amim volt. Sokáig keresgéltem, volt Maxxis Larsen TT-m, High Rollerem, Swampthingem hátul, mutanoraptor és pár Schwalbe. Mindegyik előző külsőm megalkuvással járt. Vagy gördülési ellenállás, vagy tapadási hiányosságok, túl virsli vagy túl széles.

Nekem bejött ez a Maxxis külső gumi, nem fejfájás hogy milyen külsőt szeretnék. Ha ennek a gyártását is leállítják mint a dy-no-mite-ét akkor falba verem a fejemet.

Erre ajánlom

Kitekerni erdőbe, ott ösvényezni, hazajönni.

Ennyiért vettem
3200
Csatolt képek
Maxxis Ignitor  2009 külső gumi
Maxxis Ignitor 2.35" a mongin.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (64 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26X1.95, 26X2.10, 26X2.35, 29X2.10


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 120
  • 60

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (EXO Protection)

  • nincs


 
tubeless változat:
  • van (Ignitor UST)

  • nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

495-690


 
további információk:

Az Ignitor abroncs mintát a legjobb profi versenyzőknek alkották és még arra is kész, hogy világkupa győzelmet arassanak vele. A jól elosztott abroncs minta biztosítja az alacsony gördülési ellenállást, az ötszögletű mintázat, pedig kiváló tapadást ad a kanyarokban és a közepesen laza talajon. A L.U.S.T technológiával készült köpenyek (csak a tubeless változatok)könnyített oldalfallal rendelkeznek.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Ignitor termékkel kapcsolatban: