Maxxis Ignitor külső gumi

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 5.420 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




McMester avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • nálam akármi képes defektet kapni, az Ignitor kevláros változata azonban többször kímélt meg a belsőcserétől - ám az éles vasdarabot ez a Maxxis külső gumi sem bírta :)
  • inkább aszfalton használva a kevláros olyan 8.000 km-t bírt, a drótos mai napig használatban van ~17.000 km-rrel 2016-ban simára kopott
  • kizárólag erdőben, földúton használva biztosan tovább tartott volna, ezzel is elégedett vagyok, kb 1-1,2 Ft-ra jön ki egy kilóméter vele :)
  • aszfalton van gördülési ellenállása, de földúton nem vettem észre ilyesmit
  • max sebességem 60 km/h környékén volt a Maxxis Ignitor gumival, nyíl egyenesen, de a gumi miatt nem kellett aggódnom
  • igazán elemében erdőben volt, letaposott, döngölt úton. A mély homokba nem ezt ajánlanám, de attól még tisztességgel elvisz rajta - esőben, szárazon, hóban bátran lehet vele menni
Hátrány
  • aszfalton úgy zúgnak, mint egy terepes Ifa
  • a kevláros nem volt olyan tartós valamiért
Tapasztalat
  • a kevláros változatot rég elvitte a kukás, a drótos pedig igen csereérett, olyan 10-12.000 km után lekoptak a bütykei a futófelületről, így közlekedésre még alkalmas, de homokban esélytelen, füves emelkedőn kipörög, aszfalton pedig tapad
Erre ajánlom
  • aszfalton ne használjátok szerintem, mert pénzkidobás - ezek úttalan utakra az igaziak
  • végül csak meghalt a drótos is, mert 2016-ra teljesen simára kopott. Kiváncsi voltam menyit bír, biztonságosan olyan 16.000 km-t kitartott, utána még 4.000-et koptattam, mire tényleg vállalhatatlan lett. Tartós
  • modellév: 2006
Ennyiért vettem
kb 4.000 és 8.000 a kevláros
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26X1.95, 26X2.10, 26X2.35, 29X2.10


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 120
  • 60

 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van (EXO Protection)

  • nincs


 
tubeless változat:
  • van (Ignitor UST)

  • nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

495-690


 
további információk:

Az Ignitor abroncs mintát a legjobb profi versenyzőknek alkották és még arra is kész, hogy világkupa győzelmet arassanak vele. A jól elosztott abroncs minta biztosítja az alacsony gördülési ellenállást, az ötszögletű mintázat, pedig kiváló tapadást ad a kanyarokban és a közepesen laza talajon. A L.U.S.T technológiával készült köpenyek (csak a tubeless változatok)könnyített oldalfallal rendelkeznek.


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Ignitor termékkel kapcsolatban: