Jó súlyban van az Ignitor, a defekt állósága elég jó, ritkán kaptam vele defektet. Aszfalton duruzsol, hamar kopik. A sár nem tapad meg rajta, hamar letisztítja magát. Az oldalbütykök jó szolgálatot tesznek kanyarodásnál.
Vékony az Ignitor oldalfala, bár ez szerintem inkább előny mint hátrány ameddig ki nem szakad.
Baráti a Maxxis Ignitor súlya, jól sikerült darab, amire tervezték ott tökéletesen teljesít.
Nekem elől 1,95"-os, hátu pedig 2,1"-os van. XC-CC-seknek kiváló az a méret összeállítás ami nekem van, kivéve ha 75-80kg felett vagy, oda azért nem árt nagyobb tapadás. Az első gumit jól lehet irányítani és megfelelően megkapaszkodik a kanyarokban. Ez a gumi inkább lefelé való mint felfelé, döngölt földutakon, poros és száraz erdei utakon nagy sebességgel. A lazább talajt is szereti, az enyhe sárban is elmegy, de a nagyobb sarat nem szereti. Homokban rosszul teljesít, nem tud megkapaszkodni az alacsony mintája miatt. Télen is lehet használni hóban illetve jégen. Most éppen pihen bevetésre várva. Jó pár éves de még szinte újnak látszik. 3 ezer forintért darabonként sokallom. Az elsőgumi (1,95") 515 gramm, a hátsó pedig 623 gramm. Nem pontos adat, mindig más súly jött ki mivel nem állt meg magától a mérlegen és fognom kellett, de azért meközelítőleg ennyi a súlya, olyan +/- 10-20 gramm lehet a mérési hibám.