- Jól tapad kanyarban is.
- Valószínűleg a defektet is jól bírja. Talán egyetlen átszúrásos defektem volt eddig a két keréken 12000 km alatt.
- Száraz földúton (könnyű terep) is elfogadtható.
- Esőben is jó (aszfalton).
- Az van ráírva, hogy max. 3,4 bar, ami nekem kevés. Én 4 körül használom, majd az évek eldöntik, hogy ez mennyire fáj neki. (Nem fájt neki. Nem gyengült/sérült sehol a szövetszerkezet.)
- A minta középső részén lehetnének mélyebbek a barázdák, mert így hamarabb fog romlani a vizelvezetőképessége a kopással.
Én munkába járok vele aszfalton és terepen vegyesen (az összút 5 %-a terep a 3H alatti reptér környékén). Oda már kevés lenne a sima slick, ez viszont pont jó kompromisszum, mert aszfalton se rosszabb annyival, de azért nem egy 1.4-es slick. A 3,4 bar miatt nálam csak 4 répa.
Kicsit módosítok a korábbi véleményemen:
A hátsót most dobtam ki 12000 km után. A télnek már nem akartam nekivágni vele, mert eléggé kezdett slick-be átmenni. Nyáron még nyúztam volna. Az elsőben is ugyanennyi km van, de az még bőven jó. Most azt tettem föl hátra, előre pedig egy új ugyanilyet, mert bejött. Szóval mehet az 5 répa neki.
A harmadik képen azok nem a gumi repedései, hanem repedezett sár! Csak nem volt idegem jobban letisztítani.
Újabb frissítés, mert eltelt még egy év. Az első kerékről hátra föltett gumit most dobtam ki. Így összesen 12000 elől+7000 hátul=19000 km futott. Ezen a 7000 km-en pontosan emlékszem, hogy összesen 1 db defektet kaptam vele a két keréken. Az is hátul volt. Egy borsónyi igen éles üvegdarab vágta át. A futófelület még nem kopott le teljesen, ahhoz kellett volna szerintem még 5000 legalább, de azt már nem akartam megvárni az újabb tél közeledtével. Már így is érezhetően jobban csúszott porosabb részeken.
Aki vegyesen használja a bringáját országúton, földúton, vagy túrázik csomagokkal.