Könnyű
A kerék nyomásának változtatásával szükség szerint állítható a tapadás
Lassan kopik
Az oldalfala érzékeny defektekre
Lassan 4 éve használom ezt a külsőt és megvagyok vele elégedve. 5 bár nyomásnál nagyon jó aszfalton, alacsonyabb nyomásnál jól tapad könnyebb terepen, csak a mély sár illetve homok fog ki rajta. De hát oda amúgy is bütykös gumi kell. Apropó bütykös gumik... Ez az egyik nagy előnye, hogy amíg egy csomó vegyes használatú külső azzal operál hogy a közepén van egy sima futofelulet a két két szélén meg egy sor butyok itt nincs ilyen tehát aszfalton kanyarodaskor nem darál. Kirándulásokra tökéletesen jó. Könnyen és stabilan fut az aszfalton és ugyanígy döngölt foldesuton kavicsoson, füvön stb... Ha nem is akarunk terepre menni ennek már akkor is van előnye például ha az aszfaltra rámosódott a sár stb. amire egyébként sokan panaszkodnak.
Defektem 4 év alatt csak egyszer volt vele, de amikor volt, akkor a kerekem amúgy is siralmas állapotban volt már ráfért volna egy alapos szerviz.
Bár a gumit vegyesen használtam azért döntő többségben mégiscsak aszfalton. De azt is hozzá kell tennem, hogy kB fele idő alatt este használtam így nem érte annyi hőstressz a forró aszfalttól napfénytől és a hőtágulás következtében megemelkedő guminyomástól. Ez alatt megtettem már parezer kilométert és lényegében szinte semmit nem kopott a gumi, mondjuk ritkán satufekezek, azoknak viszont ha kicsit is de megmaradt a nyoma.
A legmagasabb sebesség nagyjából 80 km/ óra volt amit mentem vele aszfalton, jól tapadt akkor is. 40 km per órával mentem vele letapadt nedves homokon, ott már ki kipordult annyira, hogy ésszerűbb legyen lassítani.
Városban, vidéken tekerés, Tókerülés, rossz minőségű utakon járás