- Maxxis
- sokáig bírja
- könnyű felrakni
- fel fossa a sarat a vázra és nem keveset kell keszedni mikor tisztítod a vázat
- kavicsot felveri
- más annyira nincs
jó nekem megvan egy ideje és még jó defektet még nem kaptam
használni
jó nekem megvan egy ideje és még jó defektet még nem kaptam
használni
Nekem a hajtogatós kivitel van, elég könnyű gumi...BAromi gyors, hisz hajtogatós :) Aszfalton jól tapad, nálam kevésbé kopik, pedig lassan 2 éve tolom neki... Esőben nem csúszik, eddig csak kisebb füves, földes terepen mentem vele, ott sem rossz..
A sarat jobban felszedi, már nem kapható...Kisebb mindtás Köves úton néha olyan mint ha kirángatná a kezemből a kormányt, kifordul a kerék, gondolom a középső futófelület miatt, vagy nem tudom, lehet ez normális és ez a terepgumik velejárója, vagy ez valami gumiprobléma.Nem vészes mert megfogható, csak elindul másfele a kerék, ha nem tartok rá.. Nincs nagy tapasztalatom a terepgumikkal igy nem tudom ez minek tudható be..
Nálam nagyon bevált, nemigen szedtem vele össze defektet sem, talán kettő volt a 2 év alatt...Ebből 1 CST 700 forintos belső volt :)
Mindenkinek ajánlom, aki aszfalton és kisebb terepekre is elindul.. Saras területeket én kerülném vele...Esős időben sem hagy cserben.
A defektállósága jó, Viszonylag azsfalton jó mert csak 1 cm érintkezik az aszfaltal ha új. A kanyartartása egész jó. és egész gyorsan lehet vele menni. A kövön tapad nem pörög ki csak a homokban.
Ha használt nagy a surlódása, nem olyan jó a fékezhetősége nem tudom mntha csak csavarodnának a bütykök.
összeségében nem egy rossz gumi, aszfalton és terepen is megálja a helyét vannak hibái az igaz de nem rossz gumi. Szerintem még télen jó a Maxxis Ranchero.
xc
Defektállóság vegyes terepen 2 év és 6000km után nálam mindössze 2 .
Aszfaltra és döngölt földútra a legjobb.
6000km után a minta hátul teljesen lekopott de még így is műkszik:)
Sarat nagyon felszedi.
Aszfalton hátul erősen kopik, cserébe persze jól tapad.
Kavicsos aszfalton vagy murván kicsit instabil.
Szép design-ú külső, egyedi felirattal (mint minden Maxxis guminak)
Hátul van a kezdetektől fogva, nagyon jól megy, szép a hangja, más külsővel ugyanezeken a terepeken jópár defektet kaptam, ezzel viszont ritkábban csak.
Oldaltartása nagyon jó, nem sodródoik.
Aszfalton, földúton, sóderesen is jól működik.
Rá van írva h. "Race Use Only", de minimálisat kopott csak.
Nem Schwalbe h. normál külső is elkopik egy túra alatt aztán még tripla ennyibe is kerül...
Kisebb sarat bírja, de nagy sárban nem az igazi. Ráragad a sár az oldalára is és sárkígyóként lehet csak leszedni azt utána.
Ilyenkor csúszik eléggé a nyomvájúkban.
Sárban inkább ajánlom a Larsen Mimot...
Vaddisznóknak...
Defektállósága szer. meglehetősen jó. Korábban egy kevésbé masszív külső volt a felnin, akáctüskéket nem igazán szerette (hegyekben, erdei utak)... ez elég jól bírja, azt kell mondjam! A tapadása is elég jónak tűnik terepen, rendesen szántja a földet. Emelkedőn hátsó keréken használva fog jól. Gördülési ellenállása is van rendesen, de hát ha azt akarod hogy jól tapadjon terepen, ne csodálkozz. Aszfalton a középső mintának megfelelően meglepően jól gurul, rosszabbra számítottam. Sárban király!
Merev vázra is jó, kellően ballonos.
Első 2 évben nem volt defektem csak elöl ahol nem ez volt feltéve.
Legtöbbet aszfalton használtam és nem kopik! Terepen kiválló. Mikor már eléggé le volt kopva lecseréltem egy schwalbe space 2.35 re azt leszámítva, hogy megszakadtam a tekeréstöl az első kanyart levágtam és a bokorban kötöttem ki na inkább visszatettem a lekopott maxxist a spacet meg szögre akasztottam.
Ballonos, brutál megjelenés, erős hang mégis jó gördülés. stabil nagy sebességnél is. farolásnál sem tör ki hirtelen oldalra.
Lassan már 4 éve kinzom és mostmár kezd kilátszani a szövet néhol :(
talán az oldala lehetne erősebb de akkor nem ennyi lene a súja 655g.
2szer felütöttem. De nem volt normálisan felfüjva és mind a kétszer a kormányon kötöttem ki lábaim a levegőben szal nemhiszem, hogy sok gumi kibirná ezt.
ja és a második után még 1km mentem vele. épp hazaértem mire kiszökött a levegő.
2 szer pördültem vele 380 at de az poros aszfalton gyors éles kanyarban és a jelenlegi állapotában volt.
Tettem fel 1 képet. 4 év után lassan 10.000km rel a háta mögött ez azért nem rossz.
Rendötr bringást is bünteti a kopott gumi miatt? :D
4,5 barig felnyomtam. vizesen jól látszott, hogy tényleg a középső mintázaton fut. ennek ellenére iszonyat lassú vele. durva hang és ennyi. kicsit eltúlozva: lejtőn lefelé lassul.
terepen viszont nincs akadály.
A L.U.S.T technológiával készült köpenyek könnyített, de ellenállóbb oldalfallal rendelkeznek. Az eXCeption felirattal ellátott változatok könnyebbek normál társaiknál.
A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.
A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.
A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.