-Mióta ilyet használok csak felültéses defektem van. De azt se könnyen lehet összeszedni, mert merev és vastag. Eddig 2 dolog szúrta át: egy 1,5 cm-s vékony üvegkaró és egy 2 cm-s drótszőr.
-6000 km után kint volt a defekt védő plusz kevlárréteg de még úgyis mentem vele fizetésnapig. Ja érdesre kopik! Fossá forgatva se csúszik.
-Gördülési ellenállása, na az van neki szépen. Ez nem verseny gumi hanem városi dzsungelharcos. Érezhetően visszafog ahhoz képest, hogy virslijellegű.
-Ha nem fixizel előre és hátulra is mehet.
-Ja igen nekem csak úgy sikerült megcsúsztatni, hogy hegynek fel kifeküdtem előre és direkt szeletelve-rángatva hajtottam...esőben. Ha lesatuzod csúszik és az ki is végzi, de erről később.
-A re-fuse-al még esőben sem estem az pszichopata manővereim miatt. A hó már sok neki, nyílván a sár is, mint írtam már városi gumma. CX-sár-hó nem mehet, de amíg van valami betonszerű, amin fogást talál elfut rajta.
-Nem bírja a szkiddet és a farolást. Ha csúszol rajta vége, kicsinálod. Nem-nem nagyon komolyan beszélek 1-2 méter farolás is kikockásítja véglegesen. Egy nagyobb szkidd le is szedheti a gumiréteged a textilről. (De könyörgöm a külsőgumi arra való, hogy guruljunk rajta, ha csúszkálni akarsz akkor sí-korcsolya-szánkó stb.)
-Gondolom nehéznek számít.
-Drágább árkategóriájú.
A conti hasonló árkaliberű cuccaival érdemes összehasonlítani. Ezek közül nekem az ultra race-el volt dolgom. Az egész jól bírta a defektet 2-3 hónapig onnantól kezdve spontán lyukadt. Arról nem is beszélve, hogy az ultra race 2 csepp esőtől úgy csúszott, hogy mintha mindent bevazelineztek volna.
A super sport + állítólag még hasonlóan defekt álló és az nem csúszik annyira mint az ultra race. Talán a szkiddet is bírja, de elég nagy marha vagy ha egy drágább külsőt szétszkiddelsz.
Futárkodásra is jó,ez nagy szó. Ha nem sajnálod a pénz és nem szeretsz defektet javítani, de a tannus simogatóan húskloffoló értését kerülnéd azért, ezt neked találták ki. Ja elég nehéz szóval rendes outi versenyre nem jó.