Maxxis Xenith 1.5 külső gumi

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 4.670 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-14 (14 vélemény)
Rendezés

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Nagyon jó gumi kizárólag aszfaltra.
  • 26x1.5 méretben elérhető,méretéhez képest elég széles és ballonos de ettől függetlenül nem fogja jobban az út.
  • Kicsi a gördülési ellenállása, robbanás szerűen lehet vele gyorsulni.
  • Nagy sebességgel is stabilan lehet úton tartani,kanyarban is jól tapad.
  • Kellemes búgó hangja van jó minőségű aszfalton.
  • Defekt állósága kiváló.
Hátrány
  • Igazából nem tapasztaltam, esetleg annyi hogy ami előnye az hátránya is sima felülete miatt megcsúszhat kavicsos poros úton.
Tapasztalat

Balatoni tekergőzés alatt volt szerencsém egy ilyen gumipárost kipróbálni és hagy ne mondjam kib***ott jó. Sose próbáltam még ilyen jó minőségű,jó gördülésű gumit. Sebességre termett.

Erre ajánlom

aszfaltos túrákra

Csatolt képek
Maxxis Xenith 1.5  2012 külső gumi
Maxxis Xenith 1.5  2012 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uNiVáB avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny

iszonyat tapadás aszfalton

könnyűnek tűnik

az 1.5ös méret kellemesen könnyű, de mégis ballonos marad

ahogy én látom, a Schwalbe Kojak ellenfele, de kb. féláron van

Hátrány

nálam szépen kopott, mondjuk nem is átlagos terhelést kapott

Tapasztalat

Én bike polo bringán, játékhoz használtam. 2 évet húzott le nálam, pedig mikor hozzám került, akkor sem volt már új.

Defektvédelméről nem sokat tudok, a pályát mindig letakarítjuk, nem nagyon érte tüske/tövis/üvegszilánk.

Nagyon jól tapad, merész fordulókat is be lehet vállalni vele.

A hátsó gumi sok előre-hátra-oldalra súrlódó behatást kapott (mintha faroltam volna vele), néhol a gumi szinte teljesen elfogyott róla, de még akkor is hozta a szintet.
Sajnos az oldalfala erős behatás következtében elszakadt, de kis gányolással még egy évig használtam. Most fogyott el végleg, ugyanilyet veszek.

a használat stílusához talán a brutálfutár áll a legközelebb, utcai körülmények nélkül:)

Erre ajánlom

Városban nem tudom, mennyire tűri a defektet, én félnék ott használni, ennyire slicket talán felesleges is.

Versenypályán, tiszta körülmények között hibátlan!

Ennyiért vettem
használtan kb. 3k-ért egy párat
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gadventure avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-5.5-ig fújható, nagyon jól gurul

-könnyű, de az 1.5-ös mérethez képest elég ballonos, van némi csillapítása

-szárazon nagyon jól tapad, de vizesen sem vészes

-vagány kinézete van

-kedvező ár

Hátrány

-defekt védelem szempontjából nem túl erős, sokszor kaptam élesebb kavicstól is defektet (5.0 fölé fújva)

Tapasztalat

Évek után váltottam Conti Sportcontactra, kizárólag a defektvédelem hiánya miatt, de alapvetően szerettem. Használzam hosszú csomagos túrán is, nem volt vele gond. Országúti edzésre kiváló, lejtmenetben az országútisokkal tudtam tartani a tempót

Erre ajánlom

Országúti edzés, város (vigyázni a defektre!), görgő

Csatolt képek
Maxxis Xenith 1.5  2008 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

airborne avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Defektállósága jónak mondható, de a belsőn is sok múlik
  • Egy fél éve használom, de még nem nagyon fedezhető fel rajta kopás
  • Gördülési ellenállása szinte nulla
  • Első/hátsó keréknek is tökéletes
  • Tapadása kiváló, lejtőn stabilan tart, emelkedőn (ha megfelelően fel van fújva) nem érzed, hogy emelkedőn mész :), kanyarban is jól tapad, jól dönthető vele a gép
  • Nagy sebességnél is stabil
  • Könnyű (475g)
  • 1,5 colos szerintem gyönyörű, igazi verseny kinézetet ad a bicónak, főleg, ha a teleszkóp se vastag, és a váz se
  • Olcsó
  • 5.5 bar-ig tölthető
  • 1.5 colos mérete ellenére elég ballonos, kényelmesen tompítja a padkákat, döccenőket
  • Jó minőségű kivitelezés, anyag
  • Többször is átmentem vele üvegszilánkokon meg se kottyant neki
  • Vastag futófelület, defektekkel nincs gond (egy jó belsővel)
  • Szép, nagy Maxxis felirat :)
Hátrány
  • Ha (a belső hibájából) csökken benne a nyomás, elég nehéz hajtani
  • Szereti összeszedegetni az apróbb üveg- illetve kavicsdarabokat (képet mellékelek), melyeket leeresztéskor kis fejű csavarhúzóval ki lehet belőle kapargatni, problémát nem okoznak (én élvezem kipiszkálni belőle :)
  • Ha max nyomáson használod, nő a valószínűsége, hogy beleálljon valami, és leeresszen, nekem egy, amúgy nem túl éles kődarab szúrta ki, a bicikliúton
Tapasztalat

Imádom ezt a külsőt, egyik kedvenc alkatrészem, ha csak aszfalton, városban használod (elég sokan vannak így) ez a tökéletes gumi. Totál felesleges a bütykös gumi aszfaltra, csak nehezíti a kereket, nagyobb erő kell a hajtáshoz, visszafog, lassít, nem is értem, sokan miért azt használnak. Döngölt úton is, vagy füves talajon simán elmenni vele (xenith), én tükörjégen is zúztam vele bármi probléma nélkül, de ezt azért nem javaslom. Nekem (város, túra) TÖKÉLETES!!

Erre ajánlom

Városba, aszfaltos túrákra, edzés

Ennyiért vettem
3200
Csatolt képek
Maxxis Xenith 1.5  2010 külső gumi
Felszerelve a kerékpárra
Maxxis Xenith 1.5  2010 külső gumi
Az apró szilánkdarabok, amik belefúródna
Maxxis Xenith 1.5  2010 külső gumi
A kő, ami kiszúrta a bicikliúton
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • A "Maxxis" feliratokat leszámítva teljesen sima felület.
  • Létezik hajtogatós kivitelben is, ami 50g-al könnyebb.
Hátrány
  • Görgőzéshez azért nem tökéletes a gumikeverék. De ez normális, mert nem erre van tervezve.
Tapasztalat

Én görgőzéshez használom, amint a képen is látszik. Elég jó erre is, bár léteznek spciálisan erre a célra kifejlesztett gumik is, amik biztos jobbak, de jóval drágábbak is. Annyi van vele, hogy amíg nem melegszik föl rendesen (10-12 fokban pincében használom télen), addig nagy terhelésnél könnyebben megcsúszik a görgőn, de nem vészesen. Ezért adtam neki 4 répát. Egész csendes is. Lányom országúton használ ilyet. Ott nem tudok rá semmi rosszat mondani.

Erre ajánlom

MTB-re országútra, görgőre. Edzéshez, túrához, de akár versenyezhetsz is vele aszfalton, ha gondolod.

Csatolt képek
Maxxis Xenith 1.5  2010 külső gumi
Görgőn
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peter avatar
peter
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nincs minta rohadt jól tapad főleg meleg aszfalton
Hátrány
vizes aszfalton nem a legjobb
Tapasztalat
ára egész jó
Erre ajánlom
városi száguldásra
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Galad avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Semmi minta, nincs hangja, nem lassít, könnyű, városra eszméletlen jó. Viszonylag jó defektállóság. Én spec imádom.
Hátrány
Mivel vékonka (monti viszonylatban), minta meg nulla, gyakorlatilag úgy megy be a lazább talajba, mint a kés a vajba, de ugye ezt nem terepre találták ki, így ezt hibának felróni...
Tapasztalat
vélemény? Csak pozitív. Vagyis többnyire, ugyanis meglepett esőben. Arra számítottam, hogy majd csúszik mint állat, de annyira nem vészes, viszont olyan vízfelhőt ver fel, hogy semmit nem láttam tőle, sárhányó nélkül esőben halál.
Erre ajánlom
Mindenképpen városra sebességre.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Atesz avatar
Atesz
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ez a gumi marhára jó, néztem is amikor mondták nekem ,hogy ez a simafelületű cucc rohadt jól tapad!Nem kaptam vele defektet
Tapasztalat
3900 ft-ért?Viccelsz?:D
Erre ajánlom
annak aki leakarja hagyni a rendőröket biciklivel bankrablás után
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Slicki avatar
Slicki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem kaptam vele defektet ez a hat hónap alatt sem és mindkét keréken használtam,marha jól lehet vele száguldani
Hátrány
NINCSEN
Tapasztalat
Már fent van leirva
Erre ajánlom
Annak aki jó slicket akar
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
Kamis
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Ja azt elfelejtettem mondani, hogy esőben vagyis inkább eső után sem árt beszerezni/felrakni egy sárvédőt mert valahogy szökőkúthoz hasonlóan hordja fel a vizet, az első a fejemre a hátső meg a hátamra a vizet...érdekes. Én maxra szoktam fújni, bár múltkor észrevettem hogy mennyire jó vele gurulni ha csak 4,5-ön van. Sztem kell hozzá 1-2száz km hogy hozzászokjon az ember. A pöttyös labda hang tényleg igaz, főleg dúrva aszfaltaon hallani. De nagyon megy és ez a lényeg. Ki akarom még próbálni majd a Schwalbe City Jet-et is, de ez most annyira bejön hogy sz*rok rá.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jó és nagyon gyors gumi, nomeg könnyű is. Eddig fél-terep külsőim voltak, de ez most nagyon bejött. Azt hittem hogy nem lesz különbség a Schwalbe Land Cruiser és e között, de tévedtem. Nagyon lehet haladni vele. És tényleg nagyon jó érzés, hogy alig kell tekerni néhányat hogy 30 körül legyél.
Hátrány
Erős oldalszélben meginog a kerék, de hát ez a slick-ek mind1ikére igaz, hiszen véknyak ezért kis felületen kapszokdnak.
Tapasztalat
Király!
Erre ajánlom
Mint már mondták aszfaltra, és főleg autóútra, ami már szépen el van simítva. Foltozott aszfalton elmegy, de az autóút az igazi. 3000-ér vettem, szerintem megérte pedig elég szarul álltam anyagilag.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pityuka avatar
Pityuka
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
sima felület, jó tapadás, jó gördülés, csendes (mond6ni, igazi lopakodó) MTB-n jól néz ki ;) a futófelülete nagyon vastag, egyszer egy 4 mm-es fullánkot szedtem ki belőle, igaz, hogy utánna adtam a lyukba kis pillanatragasztót (országútis cimbi féle tuning ;) ) szerpentinen elsőosztályú választás, eleinte féltem, hogy nem lehet dőteni, mert ez a mániám, de!!! ezt a gumit lehet dőteni!!! max kicsit mászik a feneke a binyónak, de annyi baj legyen. 800m-es egész jó lejtőn, 75km/h, aztán fék, mert a kanyaron salak, azt meg nem eszi meg egyik gumi sem, főleg ez
Hátrány
csak aszfaltra... pöttyösgumilabda-hangja van LOL esőben, vizes felületen csúszik, de ez nem csoda (jah, még mindig aszfaltról van szó)
Tapasztalat
Háááátt, öccséém! Hezitáltam hogy meg-e vegyem-e, de-e... :D Ez a gumi maga a tökély, ha aszfaltra használod. Személy szerint csak aszfalton menek vele, és olyan akár a manna. Edzésre 4 bar, túrára 4.5b, max 5b. Amúgy meg 5.5b a max tölhetősége.
Erre ajánlom
aszfaltra!!! forró aszfaltra!!! hosszú távra, sprintre, szerpentinre, aszfalt DH-ra menőzni a csajoknál :P
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Emvy avatar
Emvy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, aszfalton nagyon lehet vele haladni.
Hátrány
Én félek vele bedőlni, bár egyszer hajnali kettőkor eső után legurultam vele a Hármashatárhegyről, és végül is nem estem. Mészköves, vagy bármilyen puhább talajon szinte használhatatlan, nem kapaszkodik meg, bár ez nem is várható egy slick gumitól.
Tapasztalat
ld. fent
Erre ajánlom
Száraz időben aszfaltos túrákra, akár rövidebb időfutamokra, ahol a robbanékonyság és a minimális gördülési ellenállás fontos. Én meg vagyok vele elégedve, bár lehet, hogy a következő utcai gumim semi-slick lesz, a biztonság kedvéért.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Medveczki Zoltán avatar
Medveczki Zoltán
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Több mint 2000 km, túrán defekt nélkül, Összesen kb 4600 Km, első-hátsó egyaránt,Aszfalton jól kapaszkodott, lejtőn minimális ellenállást tanusított ( kb 80 kg össztömeg, 15%-os lejtő csúcs sebesség 82,6Km/h, itt már fékezni kellett az éles ívek miatt, de tökéletes úttartása volt), Aszfaltra tökéletes, de lágy terepen kipörög, elássa magát.
Hátrány
Kimondottan kemény útra, lazább sáros területre nem használható.
Tapasztalat
Szerintem ez a választás egy túrára mindenképpen jó volt. Defekt és probléma nélkül, könnyű súly, jól kezelhető. Tengerparti kavicsosban nem üzemelt, sem lágyabb homokos területen, vagy puhább helyeken. Vizes úton szintén kellemesen irányítható. Budapest - Athén viszonylatban, esős és kimondottan száraz területen egyaránt kiválóan alkalmasvolt. Csak ajánlani tudom azoknak, akik ilyen túrára indulnak. Földes szakaszra legyen azért terep gumi , én a Mimo-t vittem és nem bántam meg.
Erre ajánlom
Kimondottan aszfaltra, vagy kemény száraz talajra.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-14 (14 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26 x 1.5"


 
nyomás (bar):

max. 5.5


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

465 (drótperemmel), 425 (hajtogatható)


Maxxis logó

Maxxis márka bemutatás

A Maxxis világszerte emberek ezrei által ismert és megbízhatónak tartott márka, mely magas minőségű gumiabroncsokat kínál autókra, kisteherautókra, kerékpárokra, motorkerékpárokra, utánfutókra, gokartokra és kerti gépekre.

A Maxxis-t 1967-ben Tajvanban alapították és mára az egyik legnagyobb és legnagyobb tiszteletben álló gumiabroncs gyár a világon. Többek között Ázsiában, Európában, észak- és dél-Amerikában is működik üzeme a cégnek, és termékeit mintegy 170 országban forgalmazzák, összesen több mint 22.000 embert foglalkoztatásával. A márka mögött a világ legnagyobb gumiabroncs gyára, a Cheng Shin Tire áll, mely a saját márkáin (Maxxis, CST) kívül több nagy márkának is termel.

A Maxxis egyenletes fejlődésének alapját azok a vásárlók adják, akik egész életükben hűvé válnak a márkához. A Maxxis kínálatában minden életkorhoz és kerékpáros stílushoz található megfelelő gumiköpeny.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Maxxis Xenith 1.5
2 válasz
utolsó: 2014. aug.
Maxxis Xenith 1.5 nem lesz túl vékony 1.5ös külső után?
1 válasz
utolsó: 2014. aug.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Maxxis Xenith 1.5 termékkel kapcsolatban: