- Defektállósága jónak mondható, de a belsőn is sok múlik
- Egy fél éve használom, de még nem nagyon fedezhető fel rajta kopás
- Gördülési ellenállása szinte nulla
- Első/hátsó keréknek is tökéletes
- Tapadása kiváló, lejtőn stabilan tart, emelkedőn (ha megfelelően fel van fújva) nem érzed, hogy emelkedőn mész :), kanyarban is jól tapad, jól dönthető vele a gép
- Nagy sebességnél is stabil
- Könnyű (475g)
- 1,5 colos szerintem gyönyörű, igazi verseny kinézetet ad a bicónak, főleg, ha a teleszkóp se vastag, és a váz se
- Olcsó
- 5.5 bar-ig tölthető
- 1.5 colos mérete ellenére elég ballonos, kényelmesen tompítja a padkákat, döccenőket
- Jó minőségű kivitelezés, anyag
- Többször is átmentem vele üvegszilánkokon meg se kottyant neki
- Vastag futófelület, defektekkel nincs gond (egy jó belsővel)
- Szép, nagy Maxxis felirat :)
- Ha (a belső hibájából) csökken benne a nyomás, elég nehéz hajtani
- Szereti összeszedegetni az apróbb üveg- illetve kavicsdarabokat (képet mellékelek), melyeket leeresztéskor kis fejű csavarhúzóval ki lehet belőle kapargatni, problémát nem okoznak (én élvezem kipiszkálni belőle :)
- Ha max nyomáson használod, nő a valószínűsége, hogy beleálljon valami, és leeresszen, nekem egy, amúgy nem túl éles kődarab szúrta ki, a bicikliúton
Imádom ezt a külsőt, egyik kedvenc alkatrészem, ha csak aszfalton, városban használod (elég sokan vannak így) ez a tökéletes gumi. Totál felesleges a bütykös gumi aszfaltra, csak nehezíti a kereket, nagyobb erő kell a hajtáshoz, visszafog, lassít, nem is értem, sokan miért azt használnak. Döngölt úton is, vagy füves talajon simán elmenni vele (xenith), én tükörjégen is zúztam vele bármi probléma nélkül, de ezt azért nem javaslom. Nekem (város, túra) TÖKÉLETES!!
Városba, aszfaltos túrákra, edzés