Michelin Comp S külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Dante avatar
Dante
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jól tapad, nem sárosodik (nem tapad rá a sár), viszonylag gyors, defektálló, szinte felüthetetlen, UNIVERZÁLIS, nincs terep gyengesége, még havon és sárban sem (sőt...), a 2001+ modellek fekete oldalfallal és zöld futófelülettel jól mennek a fekete gépemhez, igazán tartós darab
Hátrány
kanyartartás aszfalton és döngölt kemény talajon nem az igazi (bütykök kihajlanak), talán még a súly is lehetne könnyebb
Tapasztalat
ma is gyakran felteszem, nagyon jó darab, hosszú útra, amikor nem tudod, mivel indulj, ideális - igaz, van gyorsabb, könnyebb gumi, de ez a darab valóban MINDIG jól megfelel!
Erre ajánlom
xc maratonosoknak, akik olyan gumira vágynak, ami MINDIG jól megy, függetlenül egy esetleges kis zuhitól vagy jégesőtől...szerintem sima XC-re kicsit nehéz (520 g körül van) tökéletes választás hosszabb sziklás/extrém túrákra
Szerinted hasznos?

Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.