Michelin Comp S külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Nekem 2 különböző évjáratú Comp S-em van, ami azért is fura mert a 2 gumiról teljesen más a véleményem mert a mintázat is különböző. Tehát elöl egy a képpel megegyező mintázatú gumi van hátul inkább az XC DRY mintájára hasonlít. AZ ELSŐRŐL: Defekt nem volt vele, a kopását nem nagyon látom hogy lenne, kicsi gördülési ellenállása aszfalton és úgy vettem észre nagy sebességnél biztosabban tart. A HÁTSÓRÓL: Light verzió és nagyon könnyű defekt ezzel sajna volt egy de az én hibámból. NAGY SEBESSÉGNÉL VICCES SUGÁRHAJTÓMŰSZERŰ HANGJA VAN ASZFALTON!

Hátrány

AZ ELSŐRŐL: nedvesen csúszik de hál' istennek kevésbé mint a hátsó  A HÁTSÓRÓL: csúszkál össze vissza nem tart nagy sebességnél az első kerék valamennyire ellensúlyozza ha egy csepp vizet kap brutál módra csúszkál

Ennyiért vettem
300
Csatolt képek
Michelin Comp S külső gumi
első a jó...
Michelin Comp S külső gumi
...hátsó a rossz...
Michelin Comp S külső gumi
...a felirat meg csúf :)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Köbli Krisztián avatar
Köbli Krisztián
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
A színe.
Hátrány
Hamar kirepedezett az oldala, a tapadása a zéró környékén volt. És drága.
Tapasztalat
Vannak ennyi pénzért, vagy olcsobban is jobb gumik. Csak a menő szín miatt ne vedd meg. A fekete comp s is jobb...
Erre ajánlom
Vitrinbike-ra dísznek.
Szerinted hasznos?

Pupák avatar
Pupák
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
szerintem dekoratív szín (nem gyász-fekete), kemény és laza földön kiváló hossz- és keresztirányú tapadás, viszonylag kis gördülési zaj (halkan énekel :-), a sarat szorgalmasan kidobálja
Hátrány
nedves aszfalton (még nyári melegben is) korizni lehet vele és ennek sajnos már itt-ott vaskos nyoma van a végtagjaimon :-(((
Tapasztalat
A lényeg fent olvasható! Talán még annyi, hogy a kopásállósága átlagon felüli. Eddig 7000 km-t daráltam le vele a legváltozatosabb terepen a magam közepesen vad stílusában, de még csak olyan 60-70%-a kopott el. Szerintem még belefér kábé 3000-5000 km. Továbbá számos defektet kaptam már vele, de ezt nem róttam fel hibaként, mert azok a kibaszott növényi tüskék, amik rendszeresen megdöfködték, még egy T-72-es lánctalpát is megrongálták volna! :-)))
Erre ajánlom
xc-re szerintem kiváló vétel, terepen szupi nekem bevált, de ha lepottyan néhány szem esőcsepp és viszonylag sima aszfalton tekeregsz => LÉGY ÉSZNÉL !!! :-D
Szerinted hasznos?

Nigger avatar
Nigger
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Jól tapad, majdnem minden terepen.
Hátrány
Betonon gyakran kicsúszik.
Tapasztalat
Egyszer 7 királydinnyét szedtem ki belőle, és nem kaptam defektet, nekem teljesen bevált, bár az aszfalton tapadhatna jobban.
Erre ajánlom
Terepre XC-re, bárkinek
Szerinted hasznos?

Dante avatar
Dante
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jól tapad, nem sárosodik (nem tapad rá a sár), viszonylag gyors, defektálló, szinte felüthetetlen, UNIVERZÁLIS, nincs terep gyengesége, még havon és sárban sem (sőt...), a 2001+ modellek fekete oldalfallal és zöld futófelülettel jól mennek a fekete gépemhez, igazán tartós darab
Hátrány
kanyartartás aszfalton és döngölt kemény talajon nem az igazi (bütykök kihajlanak), talán még a súly is lehetne könnyebb
Tapasztalat
ma is gyakran felteszem, nagyon jó darab, hosszú útra, amikor nem tudod, mivel indulj, ideális - igaz, van gyorsabb, könnyebb gumi, de ez a darab valóban MINDIG jól megfelel!
Erre ajánlom
xc maratonosoknak, akik olyan gumira vágynak, ami MINDIG jól megy, függetlenül egy esetleges kis zuhitól vagy jégesőtől...szerintem sima XC-re kicsit nehéz (520 g körül van) tökéletes választás hosszabb sziklás/extrém túrákra
Szerinted hasznos?

Lacko avatar
Lacko
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű, erős, defektálló, mindenhol felmegy ha hátul van, jól dönthető
Hátrány
a színe ronda (zöld) a fala elég vékonyka, nem olcsó
Tapasztalat
ez bizony nagyon király gumi. Elöl nem próbáltam - bár univerzális a mintája - de hátul minden igényt kielégít.
Erre ajánlom
minden, ami XC, kivéve nagyon durva köves terep, ami szétszedheti az oldalát, de nálunk az ilyen nem jellemző
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.