Michelin Comp XL S külső gumi

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

nem valami no name gyártó csinálja tehát nem szakad szét terepen nem kaptam defektet

Hátrány

fékezhetetlen, nagy gördülési ellenállás, nehéz, stb, stb, stb...

Erre ajánlom

semmilyen körülmények között SE vedd meg csak ha 300ft ért dobják utánad

Ennyiért vettem
háromszáz ft-ért
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sitti avatar
Sitti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon könnyű, kis gördülési ellenállás.
Hátrány
Kanyarstabilitás gyenge.
Tapasztalat
Csak versenyzésre használom a puha alapanyag miatt, Jó guminak tartom,csak az a fránya kanyarstabilitás.....
Erre ajánlom
XC/Maraton versenyek.
Szerinted hasznos?

Attila avatar
Attila
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Sárban a legjobban viselkedik!
Hátrány
Kanyarba nagyon gyenge!(Aszfalton) Félek hogy felborulok nem valami biztonságos! De DH-nál teljesen tökéletes!
Tapasztalat
Nagyon jó sárban proba!Csak hátsó kerékre ajánlom
Erre ajánlom
Mindenkinek aki nehéz terepen teker!De föleg Dh-soknak!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.