Michelin Hot külső gumi

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.11.)
  • Listaár: 6.800 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

McMester avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • egyértelműen defektálló az elvárható tartományban, rajzszöget már nem fogja meg
  • jól tapad, stabilan tartja a biciklit
  • hátsó keréken használtam
  • terepen kanyarban jó, biztonságot adó oldaltartása volt a bütykeinek: a mély, trapéz keresztmetszetű keréknyomokban simán lehetett vele csapást váltogatni
  • döngölt, száraz,  vagy száradó, de tömör földúton volt a legjobb vele menni
  • földúton/erdőben használva igen tartós külső
Hátrány
  • aszfalton nagyon gyorsan kopik, gördülési ellenállása magas
  • aszfaltra pazarlás
Tapasztalat
  • modell év: 2008
  • nekem a "dry" és a "mud" közti átmenetet jelzi a csomagolás
  • csak vasszeg, vasdrót szúrta át
  • napfény igen csak öregíti, úgy vettem észre
  • 7 évig, kb 15-17.000 km-t mentem vele aszfalton, mikor simára kopott és előjött a szövet
Erre ajánlom
  • kizárólag terepezés, oda találták ki, ott nagyon jó választás
Ennyiért vettem
7.300 Ft
Csatolt képek
Michelin Hot külső gumi
Country A.T.[dry és mud] közötti
Michelin Hot külső gumi
eltűntettem a bütyköket,előjött a szövet
Michelin Hot külső gumi
legdurvább túlélt szúrás
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vaspók avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

Kiváló defektállóság
Elfogadható kopás (ha ésszel használod)
A Pirosat bárhova, a feketét én személy szerint hátra ajánlom
Vízen, szárazon, jól viselkedik
Alacsony nyomást (1-1.2BAR) jól tűri
 

Hátrány

Roppant körülményes a beszerzése, és ehhez szorosan igazodik az ára is. Ha teheted és hozzájutsz próbálj meg több darabot venni belőle.

Tapasztalat

Volt Piros is, hátul. Használtan vettem, szálszakadással, de még így is imádtam. A szövet oldalfal egy időután átlyukad (megvarrható) a tapadás kopottan is meggyőző személy szerint azért kellett már kidobnom mert olyan hosszan végigrepedt hogy kibluggyant belőle a belső, de a futófelület még mindig megfogott.
Lecserélést követően most fekete Hot van fent. Keményebb keverék, esőben másabb picit. Nehezebbnek nehezebb persze (drótperemes). Viszont erre sem lehet egy rossz szavam se. Defektet nem kaptam egyikkel se, amit az elődeiről (conti Diesel, Duro Wildlife leopard) korántsem mondhatok el.

Erre ajánlom

Ha egy 26X2.5 külsőre van szükséged akkor arra amire csak szeretnéd.

Ennyiért vettem
Piros (használtan)5000 fekete új:6500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wrxtr avatar
77 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny

- Hihetetlen tapadás még vizes pályán is

- Jó defektállóság

- Könnyű

- Nagyon tartós, alig kopik

Hátrány

- Már nem gyártják

Tapasztalat

Az egyik legjobb gumi triálra. Először kicsit drágának találtam, de tapadásban,élettartamban, tömegben felülmúlja az átlagot.

Erre ajánlom

Triál, DH/FR, Dirt

Csatolt képek
Michelin Hot  2006 külső gumi
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pratz avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Defektállósága jóóó. Aszfalton egyáltalán nem kopik. Szerintem egy ilyen gumit csak egyszer kell megvenni (: Hihetetlenül tartós a recék még mindig nem kopnak. Sár / Eső nem nagy akadály neki. Én elől használam nagyon jól tapad. Kifejezetten Triálosoknak / Dirteseknek lett kitalálva. Mindenhol lehet használni szerintem. Kanyar / Lejtő nem akadály neki brutálisan fog mindent.
Hátrány

NINCSEN !

Magyarországon nem kapható, csak külföldről lehet beszerezni, nagyon drága.. , de csak 1x kell megvenni. Megéri az árát. VEGYÉTEK!

Tapasztalat
1 éve használom már lassan és még semmi baja nincsen, a recék most koptak csak le róla. Aki teheti vegyen ilyet.
Erre ajánlom
Triál / Dirt.
Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Michelin Hot  2008 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dadis avatar
Dadis
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
jó tapadás..esőbe/szárazon
Hátrány
hamar kopik...de belefér
Tapasztalat
nagyon jól tapad főleg mikor egy fatorzson mész!! Egyszerűen hihetetlen mikjor már azthinnéd hogy lecsúszik de nem :D:D:D
Erre ajánlom
Triálra!! ÉS első guminak!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bandi avatar
Bandi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Szuper tapadás, a méretükhöz képest könnyűek, profi minőség.
Hátrány
Talán az ára: 2,2: 7800.- 2,5: 8900.-
Tapasztalat
Elöl fekete 2,2-es, hátul piros 2,5-ösöm van. A legjobb gumik triálra!
Erre ajánlom
Triálosoknak.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gorgo avatar
gorgo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű,jó gördülési ellenállás,ballonos,jó defektállóság
Hátrány
nagy dzsúszban egyenlő a nullával
Tapasztalat
Már próbáltam e fekete és a piros verziót is.A piros az puhább gumikeverékből készült ennélfogva gyorsabban kopik és jobban tart,míg a fekete az tartósabb, viszont nem is tart olyan jól. Most jelenleg a fekete van fönnt elől és nagyon meg vagyok vele elégedve.Egyetlen rossz tulajdonsága van, hogy a sárban való biciklizést el lehet felejteni ,hacsak nem arra mész rá, hogy minden kanyarban elnyaljál.Száraz és enyhén sáros(pont jól tapadó)körülmények között az oldaltartása és a fékezhetősége is elsőosztályú. Defektállósága is kitűnő(hála a 127 tpinek), de a felütéses balhékkor könnyen megadja magát(ez könnyen orvosolható egy dh belsővel). Az ára egy csöppet elrettentő lehet,de szerintem megéri.
Erre ajánlom
Túra/esetleg cc/dual
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Munkácsi Imre avatar
Munkácsi Imre
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, triálos fenegyerekként
Előny
A legjobb triál első gumi...esetleg hátulra is. nagyon jól tepead! csak *urva gyorsan kopik. Szééép pirooosss:))
Hátrány
A kopása...félévente egy.
Tapasztalat
Mindeképpen alegjobb triálra előre bár 7-8 rugót lesengetni érte nem kevés. de megéri!
Erre ajánlom
Triálra, első guminak vagy bárki olyannak akinek fontos a tapads elől.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2,5"


 
szövetsűrűség (TPI):

33


 
hajtogatható változat:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


tömeg:

975


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Hot termékkel kapcsolatban: