Michelin Wildgripper Comp külső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




ferrum avatar
ferrum
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
kicsi gördülési ellenállás, viszonylag kis súly, kapaszkodása közepes, leszedés-felrakás könnyű
Hátrány
gyorsan kopik, első keréken oldaltartása minimális, sodródik, hátul fékezhetősége nem kielégítő, defektállósága közepes
Tapasztalat
Ami a legjobban zavart: első keréken minimális az oldaltartás, hátul 1500 km alatt használhatatlanná kopott. Az "S" változathoz képest valószínűleg kisebb a defektállósága is. Ezért a pénzért jobb gumit is kapsz!
Erre ajánlom
amire nem: aszfalt, napi használat, túra, nagy veretések lefelé
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26×2,2"


 
nyomás (bar):

max. 4,5


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin Wildgripper Comp termékkel kapcsolatban: