Michelin WildGrip'R külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.04.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




radnaib avatar
64 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

olcso

sárba jo a rintka minta miatt

Hátrány

gyorsan kopik

oldalra nem nagyon tart

többször is felütöttem (letezik erősített oldalfalu is)

 

Tapasztalat

elől használtam kétszer majdnem kicsuszott alollam a bringa...

Erre ajánlom

nem extrémkedésre

Ennyiért vettem
5130
Csatolt képek
Michelin WildGrip'R  2010 külső gumi
17 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26×2,00"
  • 26×2,10"
  • 26×2,25"
  • 26×2,40"

 
ajánlott nyomás (bar):

2-4


 
nyomás (bar):

max. 4


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


 
defektvédelem:

Van


 
tubeless változat:

Van (WildGrip'R TL)


tömeg:
  • 26×2,00", 575 g
  • 26×2,10", 610 g
  • 26×2,25", 680 g
  • 26×2,40", 850 g

Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin WildGrip'R termékkel kapcsolatban: