Michelin XC A/T külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 3.400 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




gorgo3 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Defektállósága kiváló két év alatt legfeljebb 1-2 defektem volt (hátsó keréken használtam). Nevéből adódóan igazi mindenes, ami azt jelenti, hogy nagyjából helyt áll minden talajon, cserébe viszont igazán kiemelkedőt viszon nem nyújt.

Jól tisztul, jól mászik, technikás helyeken meg nem megyek a "határon", így engem mindig megfogott.

Hátrány

Aki megteheti, hogy csak terepen megy, annak ez irreleváns, aszfalton nyilván nem az igazi, éles kanyarban kifejezetten veszélyes ha nedves az aszfalt. ZÚG, mint a traktor gumik általában. Miután lekopik, sokaj javul aszfalton, gyorsabb, stabilabb, csendesebb (kár, hogy romlik terepen).

FIGYELEM! Ez csak a szürke színű "prémium" kategóriásra vonatkozik! Most cseréltem le mivel az előző lekopott. Az új 2013-as verzió egy lágy szar gumi, FEKETE színű és csendes (kvázi néma!). Erről egyenlőre nem nyilatkozok kellő tapasztalat (km) hiányában. Tetszeni nagyon nem tetszik :(

Tapasztalat

Amint a hátrányoknál írtam, nagy eltérés van a modellévek között. A SZÜRKÉT nagyon szerettem, az új fekete kicsit sem tetszik, és nagyon kíváncsi leszek hogyan teljesít.

Erre ajánlom

Általános mindenes, túrára, XC-re bátran.

Ennyiért vettem
8500
Mért tömeg
600 g
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.85, 26x2.0, 29x2.0


 
szövetsűrűség (TPI):

60


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

480(26x1.8), 600(29x2.0)


 
további információk:

Jól használható laza talajon, köves terepen és sárban is.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XC A/T termékkel kapcsolatban: