Michelin XCR Dry2 külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 10.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Gellért Balázs avatar
Gellért Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
-Defektem nem volt -nagyon jól gördül -ballonos=>kényelmes és jól tart -nagyon jól néz ki :o) -könnyen szerelhető (versenyen nem hátrány)
Hátrány
-az ára húzós a hazai forgalamzónál (de néha kapni egy multiban kb 20%-al olcsóbban) -a kis minták aszfalton relative gyorsan amortizálódnak, de hát nem oda való -a kategórihoz képest nem a legjobb súly (gyári adat:484g, mért:515g) de hozzáteszem, nagyon megbízható
Tapasztalat
Aki ismer tudja hogy nagyon sokmindent kipróbáltam, és ez a gumi NAGYON jó! Sok kiváló külső erényeit tudja, a hátrányok nélkül. Kisebb eső után sem kell eltenni, de azért mégis a száraz talaj az ő világa. Ott olyan mint a svájci óra, precíz, megbízható és pontos. Vége!
Erre ajánlom
Száraz időre maratonokra/XC-re bárkinek, még nagyobb súlyúaknak sem lesznek vele gondjai. "Eltúrázni" drága
Ennyiért vettem
szponzoráció
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.0


 
szövetsűrűség (TPI):

127


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

480 (tubeless változat), 680


 
további információk:

Apró, sűrű mintázat, rendkívül alacsony gördülési ellenállás jellemzik. Az átdolgozott oldalsó mintázat kiválóan tart kanyarban. Kettős gumikeverék, a jobb tapadás érdekében. Tömlő nélküli kivitelben is kapható.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XCR Dry2 termékkel kapcsolatban: