Michelin XCR Dry2 külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 10.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

sanyiiiii avatar
39 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-könnyű
-gyorsabb mint a Schwalbe Rocket Ron
-száraz, sziklás talajon nagyon jó
-minőségileg szerintem simán megérdemli az ötöst
-defektállósága is nagyon jó

Hátrány

-itthon kb csak a mezőkön van olyan hely ahol igazán jól ki lehet használni
-már nem lehet kapni

Tapasztalat

Egyik leggyorsabb gumi. Ahova tervezték ott nagyon jó. Kopása nem vészes. Erdőben, laza talajon már csúszkál. Még igazi minőségi darab, akiktől vettem (szerelő, versenyzők) mondták hogy már nagyon régi és már csere érett, na ez több mint 1 éve volt és még mindig jó, és ebben az 1 évben volt egy verseny is, nemrég ők is meglepődtek hogy még mindig jó, pedig tényleg el van öregedve. 

Erre ajánlom

xc

Csatolt képek
Michelin XCR Dry2  2010 külső gumi
Michelin XCR Dry2  2010 külső gumi
Szerinted hasznos?

Racer2 avatar
41 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ust verzió:

Gyors gumi, könnyű, az alacsony mintázat ellenére jól tart. Igazi hátsókerékre való gumi. Defektem még nem volt vele. Száraz talajon az egyik legjobb gumi.

Hátrány

Ust verzió:

Nagyon gyorsan kopik. Sárban nem az igazi, de nem is erre találták ki,

Erre ajánlom

MTB maraton

Csatolt képek
Michelin XCR Dry2  2009 külső gumi
Szerinted hasznos?

porch91 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

aranyos minta, nedves talajon sem horror. de a nedves tereptárgyakon már nem jó.

viszonylag erős oldalfal

eléggé könnyű

simán, szépen fut.

Hátrány
nem lesz örökéletű, max. 2000 km-t jósolok neki, de akkor már slick lesz.
Tapasztalat

nem usts a külső, de belső nélkül használom joe's lötyivel. szerencsére az erős keméyn anyaga miatt jól felül a felnire, és nem is ereszti át az oldalfal a levet.

így eléggé könnyű a cucc;)

Erre ajánlom
csak úgy mászkálni drága.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Déjvid avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

Gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy ez a gumi száraz pályára való.

De ott lehet por, szikla, döngölt talaj vagy dózerút mind 1. Aszfalton sztem jobb mint a legtöbb terepgumi-->nagyon jól gördül.

Deffektet még nem kaptam vele- pedig már szedtem ki belőle horror nagy tüskét is- bár ez nem csoda mert tubeless slime-mal töltve.

Kanyarban nagyon tart, felfelé a sok minta mindenhol meg tud kapaszkodni.

kb. 1500 km után semmi kopás nem látszik rajta

Hátrány
Nagy sárban használhatatlan. (bár az idei szilváson meg voltam vele elégedve)
Erre ajánlom
Aki meg akarja találni élete gumiját szárazra az ezt vegye.
Ennyiért vettem
Nagyon olcsón áron alul
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gellért Balázs avatar
Gellért Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
-Defektem nem volt -nagyon jól gördül -ballonos=>kényelmes és jól tart -nagyon jól néz ki :o) -könnyen szerelhető (versenyen nem hátrány)
Hátrány
-az ára húzós a hazai forgalamzónál (de néha kapni egy multiban kb 20%-al olcsóbban) -a kis minták aszfalton relative gyorsan amortizálódnak, de hát nem oda való -a kategórihoz képest nem a legjobb súly (gyári adat:484g, mért:515g) de hozzáteszem, nagyon megbízható
Tapasztalat
Aki ismer tudja hogy nagyon sokmindent kipróbáltam, és ez a gumi NAGYON jó! Sok kiváló külső erényeit tudja, a hátrányok nélkül. Kisebb eső után sem kell eltenni, de azért mégis a száraz talaj az ő világa. Ott olyan mint a svájci óra, precíz, megbízható és pontos. Vége!
Erre ajánlom
Száraz időre maratonokra/XC-re bárkinek, még nagyobb súlyúaknak sem lesznek vele gondjai. "Eltúrázni" drága
Ennyiért vettem
szponzoráció
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zobor avatar
zobor
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
kicsi gordulesi ellenallas, jo tapadas, minosegi anyagbol keszult
Hátrány
talan a sulya
Tapasztalat
Szerintem elegge keppbe van. Lenyeg hogy nem hiaba az a neve hogy dry nedves talajra nem ez a verzio kell...
Erre ajánlom
xc,cc
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.0


 
szövetsűrűség (TPI):

127


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

480 (tubeless változat), 680


 
további információk:

Apró, sűrű mintázat, rendkívül alacsony gördülési ellenállás jellemzik. Az átdolgozott oldalsó mintázat kiválóan tart kanyarban. Kettős gumikeverék, a jobb tapadás érdekében. Tömlő nélküli kivitelben is kapható.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XCR Dry2 termékkel kapcsolatban: