Michelin XCR Dry2 külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 10.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Déjvid avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny

Gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy ez a gumi száraz pályára való.

De ott lehet por, szikla, döngölt talaj vagy dózerút mind 1. Aszfalton sztem jobb mint a legtöbb terepgumi-->nagyon jól gördül.

Deffektet még nem kaptam vele- pedig már szedtem ki belőle horror nagy tüskét is- bár ez nem csoda mert tubeless slime-mal töltve.

Kanyarban nagyon tart, felfelé a sok minta mindenhol meg tud kapaszkodni.

kb. 1500 km után semmi kopás nem látszik rajta

Hátrány
Nagy sárban használhatatlan. (bár az idei szilváson meg voltam vele elégedve)
Erre ajánlom
Aki meg akarja találni élete gumiját szárazra az ezt vegye.
Ennyiért vettem
Nagyon olcsón áron alul
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.0


 
szövetsűrűség (TPI):

127


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

480 (tubeless változat), 680


 
további információk:

Apró, sűrű mintázat, rendkívül alacsony gördülési ellenállás jellemzik. Az átdolgozott oldalsó mintázat kiválóan tart kanyarban. Kettős gumikeverék, a jobb tapadás érdekében. Tömlő nélküli kivitelben is kapható.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XCR Dry2 termékkel kapcsolatban: