Michelin XCR Dry2 külső gumi

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 10.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




sanyiiiii avatar
39 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-könnyű
-gyorsabb mint a Schwalbe Rocket Ron
-száraz, sziklás talajon nagyon jó
-minőségileg szerintem simán megérdemli az ötöst
-defektállósága is nagyon jó

Hátrány

-itthon kb csak a mezőkön van olyan hely ahol igazán jól ki lehet használni
-már nem lehet kapni

Tapasztalat

Egyik leggyorsabb gumi. Ahova tervezték ott nagyon jó. Kopása nem vészes. Erdőben, laza talajon már csúszkál. Még igazi minőségi darab, akiktől vettem (szerelő, versenyzők) mondták hogy már nagyon régi és már csere érett, na ez több mint 1 éve volt és még mindig jó, és ebben az 1 évben volt egy verseny is, nemrég ők is meglepődtek hogy még mindig jó, pedig tényleg el van öregedve. 

Erre ajánlom

xc

Csatolt képek
Michelin XCR Dry2  2010 külső gumi
Michelin XCR Dry2  2010 külső gumi
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x2.0


 
szövetsűrűség (TPI):

127


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

480 (tubeless változat), 680


 
további információk:

Apró, sűrű mintázat, rendkívül alacsony gördülési ellenállás jellemzik. Az átdolgozott oldalsó mintázat kiválóan tart kanyarban. Kettős gumikeverék, a jobb tapadás érdekében. Tömlő nélküli kivitelben is kapható.


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XCR Dry2 termékkel kapcsolatban: