Ritchey Elevader külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Brick avatar
Brick
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Kiválóan mászik
Hátrány
Rendkívül gyorsan kopik, gyakori defekt
Tapasztalat
Remek oldaltartása van, jól mászik-amíg el nem kopik teljesen :) Száraz időben mindenhol bevethető, sziklás, köves-gyökeres szakaszokon eszméletlen jól tart. Sarat nem gyűjti magába, közepesen tapad. Nagyon gyorsan kopik, az aszfalt a halála. Kopottabb állapotban nagyon könnyű defektet kapni vele.
Erre ajánlom
CC 75kg fölötti emberkéknek Csak hátra
Szerinted hasznos?

Fürti avatar
Fürti
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Defektállósága közepes, marha gyorsan kopik aszfalton, de terepen is 6000 kilcsi és kidobhatod (ez a becslésem)! Hátsó kerékre ajánlatos, de csak a köves és a döngölt utakat szereti. Laza talajon, sárban semmit sem ér! Gördülési ellenállása jó.
Hátrány
Ára, gyorsan kopik.
Tapasztalat
Azt hiszem többet nem veszek ilyen gumit, mert a 6000 kilcsi az kicsit túl gyors amortizáció egy edzőgumitól.
Erre ajánlom
Edzeni. Én a comp-ot használtam.
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.