Nagyon gyors, alacsony gördülési ellenállás.
Jó tapadást útburkolat, földutakon. Ésszerű tapadás nedves utakon és földutakon, elfogadható teljesítményt a könnyű sárban - bár a Ritchey SpeedMax Beta gumiabroncsot nem erre a célra tervezték.
Könnyen felrakni a tubeless változatot legalábbis a Mavic Crossmax felnire.
Alacsony kopás: első gumiabroncs 2500 + km most, és még mindig nagyon jó.
Könnyebb, mint a gyártó állítása: a PRO 2.0 verziója, hogy 470g /gumiabroncs. A tényleges súlya körülbelül 450.
Sár mágnes.
Defekt hajlamos a hátsó kerék. Ilyen körülmények között, rájöttem, hogy hogy alacsonyabb nyomáson rosszabban fut . Ez viszont azt jelenti, elég keményre kell fújni, és tömlő nélküli üzemmódban - extra tömítőanyag megelőzésére defektek.
Város/túra,esetleg xc extra döngölt pályán.