Ritchey SpeedMax Beta külső gumi

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 7.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon gyors, alacsony gördülési ellenállás. 
Jó tapadást útburkolat, földutakon. Ésszerű tapadás nedves utakon és földutakon, elfogadható teljesítményt a könnyű sárban - bár a Ritchey SpeedMax Beta gumiabroncsot nem erre a célra tervezték.
Könnyen felrakni a  tubeless változatot legalábbis a Mavic Crossmax felnire. 
Alacsony kopás:  első gumiabroncs  2500 + km most, és még mindig nagyon jó. 
Könnyebb, mint a gyártó állítása:  a PRO 2.0 verziója, hogy 470g /gumiabroncs. A tényleges súlya körülbelül 450.

Hátrány

Sár mágnes.

Defekt hajlamos a hátsó kerék. Ilyen körülmények között, rájöttem, hogy hogy alacsonyabb nyomáson rosszabban fut . Ez viszont azt jelenti, elég keményre kell fújni, és tömlő nélküli üzemmódban - extra tömítőanyag megelőzésére defektek.

Erre ajánlom

Város/túra,esetleg xc extra döngölt pályán.

Ennyiért vettem
3894
Csatolt képek
Ritchey SpeedMax Beta  2010 külső gumi
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26 x 2.0"


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

546


Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey SpeedMax Beta termékkel kapcsolatban: