Ritchey Tom Slick Comp külső gumi
-
Modellév:
2012
- Listaár: 4.000 Ft
kopás szempontjából (5000km)kellemesen csalódtam.5-6 báron használom,még semmi repedezés az oldalán.Szépen legyártott gumi,semmi hiba,esetleges 8-as nincs benne.Könnyű a felniről lekapni,vissza helyezni.Ez,valahol az országúton jól jöhet.Tényleg simán tartom vele a 28-35-s átlagot.Csendes,az aszfalton simán futó külső.
Volt már néhány defektem vele,ebből a szempontból jobban szerettem a Continental Sport Contakt-ot.Mint minden slick gumi,a poros kanyarban igen veszélyes.Esőben?Hát,a gumi szélén bevágott minták semmit nem érnek.Viszont ezekkel a "hibákkal"együtt lehet élni...Ez a slick gumi.
Az 1.0-s külső a legvékonyabb amit lehet kapni egy montira.Már majdnem országúti virsli gumi.A vastag terep gumik után,egy állom az aszfalton ez a Ritchey külső gumi,ha slickre van szükséged.
Aszfalton,esetlegesen rövidtávon döngölt főldúton.
Igaz nekem comp verzió van de ez is nagyon király mert a gördülési ellelnállása =0,00000w (kis túlzással) defektet nem kaptam vele, a keverék kemény, nem fog hamar elfogyni, biztos kibír olyan 10000 km-t nekem 1"-os verzióm van (hogy még kisebb legyen az ellenállás mint az 1,4"-os esetében) kanyarban nem kell nagyon lazán venni a dolgokat, mert leérhet a pedál és kicsúszhat kavicson szóval ésszel! Ja és terepen meglepően jól tapad!
nem szereti a vizet se a kavicsot
hát ez jó kérdés hát maratonra biztos nem esetleg edzőguminak
Kevlár-peremes
Könnyű 1,4-es 386g
6 bar-ra fújva aszfalton, döngölt földúton a gördülési ellenállása elenyésző
Egyelőre 0db defekt
Aszfalton még nem csúsztam meg vele (nedvesen sem)
Túl merev vázba nem való (kirázza a lelkedet)
Homokon, apró kavicson vége van, de úgy általában terepen rosszul teljesít (igaz nem is erre gyártották, max kemény földút)
A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.
Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.
Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.
A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.