Ritchey Tom Slick Comp külső gumi

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

mate.adam avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Vékony, gördülési ellenállása 0. Vízelvezető bordákkal van ellátva, aszfaltra nincs jobb 26"-os. Tudomásom szerint az egyetlen 1.0"-os mtb gumi.
Hátrány
Nehéz felrakni. Azért valljuk be kicsit idétlen vele egy monti.
Tapasztalat
1.0-s verzió, ha kicsit is nincs a helyén könnyen kivágja a felni. Nehéz észrevenni ha rosszul fekszik fel.
Erre ajánlom
Országút
Ennyiért vettem
4500
Csatolt képek
Ritchey Tom Slick Comp  2013 külső gumi
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

kopás szempontjából (5000km)kellemesen csalódtam.5-6 báron használom,még semmi repedezés az oldalán.Szépen legyártott gumi,semmi hiba,esetleges 8-as nincs benne.Könnyű a felniről lekapni,vissza helyezni.Ez,valahol az országúton jól jöhet.Tényleg simán tartom vele a 28-35-s átlagot.Csendes,az aszfalton simán futó külső.

Hátrány

Volt már néhány defektem vele,ebből a szempontból jobban szerettem a Continental Sport Contakt-ot.Mint minden slick gumi,a poros kanyarban igen veszélyes.Esőben?Hát,a gumi szélén bevágott minták semmit nem érnek.Viszont ezekkel a "hibákkal"együtt lehet élni...Ez a slick gumi.

Tapasztalat

Az 1.0-s külső a legvékonyabb amit lehet kapni egy montira.Már majdnem országúti virsli gumi.A vastag terep gumik után,egy állom az aszfalton ez a Ritchey külső gumi,ha slickre van szükséged.

Erre ajánlom

Aszfalton,esetlegesen rövidtávon döngölt főldúton.

Ennyiért vettem
4900
Mért tömeg
330 g
Csatolt képek
Ritchey Tom Slick Comp  2011 külső gumi
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Igaz nekem comp verzió van de ez is nagyon király mert a gördülési ellelnállása =0,00000w (kis túlzással) defektet nem kaptam vele, a keverék kemény, nem fog hamar elfogyni, biztos kibír olyan 10000 km-t nekem 1"-os verzióm van (hogy még kisebb legyen az ellenállás mint az 1,4"-os esetében) kanyarban nem kell nagyon lazán venni a dolgokat, mert leérhet a pedál és kicsúszhat kavicson szóval ésszel! Ja és terepen meglepően jól tapad!

Hátrány

nem szereti a vizet se a kavicsot

Erre ajánlom

hát ez jó kérdés hát maratonra biztos nem esetleg edzőguminak

Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
Ritchey Tom Slick Comp  2010 külső gumi
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nemtommi avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kevlár-peremes

Könnyű 1,4-es 386g

6 bar-ra fújva aszfalton, döngölt földúton a gördülési ellenállása elenyésző

Egyelőre 0db defekt

Aszfalton még nem csúsztam meg vele (nedvesen sem)

Hátrány

Túl merev vázba nem való (kirázza a lelkedet)

Homokon, apró kavicson vége van, de úgy általában terepen rosszul teljesít (igaz nem is erre gyártották, max kemény földút)

Tapasztalat
Én elégedett vagyok vele, mivel csak akkor okoz problémát, amikor lustaságomból kifolyólag nem cserélem le terepgumira, pedig tudom, hogy nem szereti a rá váró terepet. Schwalbe Maraton Racer-rel tudom összehasonlítani, aminél sokkal jobban bírja a kiképzést közel féláron.
Erre ajánlom
XC kemény utakon, aszfaltos edzés
Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
Ritchey Tom Slick Comp  2010 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

l2101 avatar
l2101
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
el lehet szórnia pénzt vmire, más előny nem nagyon van, remélem hamar elkopik, vehetek 1 normálisat
Hátrány
az istennek se akar felkeményedni, tapadása, mint a olajozott jég a contihoz képest.
Tapasztalat
SZERINTEM conti rulez, ez vacak.
Erre ajánlom
Akinek túl sok pénze van, de az inkább dobja qkába, csak mutassa + , meyikbe!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Turbo_G.Pityu avatar
Turbo_G.Pityu
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Hát az enyém az 96-os,vagy 97-es évjárat,a súlya 300gr alatt van(majd megmérem).Fantasztikusan gurul,rendesen lehúzza a bringa súlyát.Amíg nem volt országútim sokat száguldoztam vele.
Hátrány
Az 1"-ost 7 bar-ra kell fújni,és a kis átmérő miatt borzalmasan ráz(fasza magyar aszfalt),pár hónap alatt szétrágta a tioga kormánycsapágyat (azóta minimum tűgörgőset használok),eltörte a zoom kormányomat(oltári szerencsém volt hogy nem álltam fejre!).Pár defektet is begyüjtöttem, és tényleg nehéz leszedni még a ritchey felniröl is.
Tapasztalat
Mostanában Conti 26×1-est 3000-ért árulnak,az azért könnyebb olcsóbb is.
Erre ajánlom
Montisoknak országúti teljesítménytúrákhoz,100-200km-es távokon,lehetőleg csomag nélkül.
Szerinted hasznos?

k_peti avatar
k_peti
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
megy mint állat
Hátrány
Nekem nagyon nehéz leszedni a felniről
Tapasztalat
Nekem a kevláros 1,0-ás típus van, ennek a súlya csak 400 gr, ami azért nem rossz. Defektet még nem kaptam vele, igaz alig 1000km-t hajtottam.
Erre ajánlom
aszfaltra a legjobb
Szerinted hasznos?

kiscsango avatar
kiscsango
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Gurul mint zállat.
Hátrány
Tényleg dögnehéz, ahhoz képest hogy slick.
Tapasztalat
Király sárgumi, ha megszokja az ember. A súlyából lehetne faragni, de a hazai választékot elnézve nem túlsúlyos. Ja, próbáljatok venni, a boltos hülyének fog nézni hogy slicket akartok.
Erre ajánlom
Túra, görgőzés, elborult agyúaknak sárgumi.
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Jol gordul.
Hátrány
Lehetne konnyebb is. Nekem az 1.4 -es ca. 600g korul van.
Tapasztalat
A defektet nemtom mennyire birja, mert me'g talan csak 1x kaptam vele a 3000km alatt. Szoval lehet, hogy jo, mert massal azert tobbszor szoktam.
Erre ajánlom
Orszaguti tekeresre barkinek, akinek 26 -os kereke van. Turahoz talan tul vekony.
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26×1,0"
  • 26×1,4"

 
ajánlott kerék:

Első és hátsó


tömeg:
  • 330 g, 26×1,0"
  • 472 g, 26×1,4"

Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey Tom Slick Comp termékkel kapcsolatban: