Michelin XCR Road külső gumi

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

zolee1982 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

megjelenése, tapadása, még vizen se volt bajom vele. Meglehet vele harapni az Órszágútisok seggét!!! simán 50 km/h fölé nyomtam sík úton.

Hátrány

földút, sár, kavics, esőben kicsit labilis az XCR Road de ez adja az élményt.

Tapasztalat

Mintha forma 1-es gumi lenne a bringán. Nemtudok rosszat mondani róla! Ha nem tudsz vele a vizen bánni akkor maradj a nagymami gumijánál!!! 5.5 Bar-al Tapad mint ha odaragasztoták volna borítható a kanyarban. Nagyon stabil kis gumi. A 48-11 es áttételt szétforgatom vele simán. Ha szereted a kihívást probáld ki!

Erre ajánlom

Mindennapokra áprilistól-novemberig!!!

Ennyiért vettem
3000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HUN avatar
13 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • csendes
  • kis gördülési ellen állás
  • tapasdás minden aszdalton(bár vizen kicsit érzékeny ;) )
  • ha sietős akkor ez gumi tökéletes :-)
Hátrány

Vizen picit érzékenyebb csak tudni kell vele bánni :-)

Tapasztalat

Én a Londoni 5 próbán használtam .

18-19 országútis közt 7-8dik lettem . Ahogy azt előttem írták szél árnyékban nagyon jól lehetett használni . Emelkedőn ha meg van a meg felelő fokozatt akkor nem pörög ki . Lejtőn az országútisokat kerülgettem ( azt mondta az egyik srác hogy 75környékén mentem lelfelé) .
Fékezéssel óvatosan mert ha durván fékezel akkor hamarabb el kopik mint gondolnád :-)
Hangácstól vissza felé átlag 30at jöttem de úgy hogy le hajtott fejjel és 1 kis szembe szélbe :-)
6bar van ráírva de én 6,5 bar-on használtam ( megjegyzem hogy minden gumi minimum 0,5bar max 1bar-ral többet el bír mint ami gyári adat ként meg van adva :-) )
Ajánlom azoknak akik versenyzek amatőrtől profikig mindenkinek .
+ hosszabb távú túrákhoz ha nem vagy elég edzett ezzel a gumival tudsz energiát spórolni !!! :-)

Ennyiért vettem
3000 Ft/pár
Csatolt képek
Michelin XCR Road külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geri96 avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Rettentő gyors gumi! Mivel semmi minta nincs a gumin így a gördülési ellenállása is minimális. A kanyarokat nagyon szereti, állatul tapad! Defektet még nem kaptam vele, pedig kap rendesen! Gyárilag 6 bar van előírva max. Nálam bírta a 7 bar-t is. Esős időben is mentem vele,  nekem nincs vele bajom. Elöl-hátul az XC változat van: Imádom!:D

Hátrány

Elég puha a keveréke, ezért gyorsabban kopik, mint más gumik. 3 bar alatt nem szeret menni, én 5 bar környékén használom,  és így viszonylag kényelmes is ( Azért, nem egy Big apple )

Tapasztalat

3 bar fölött használd, mert ennél puhábban nem megy.

Erre ajánlom

Aki száraz aszfalton akar nagy sebességgel haladni.

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Michelin XCR Road  2010 külső gumi
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ez egy remek külső! MTB szezonkezdő aszfaltozáshoz, km gyűjtéshez. A gördülési ellenálls minimális, remekül gyorsítható és a tapadása is jó.

Megjelenése is nagyon profi.

Hajtógatós változat könnyen felrakható leszedhető

Könnyű és tartós

Hátrány

Talán az ára. 

Fékezésre kifejezetten érzékeny. 

nem éppen néma a futása - persze nem a nemlétező mintázat miatt, inkább  a relatív magas nyomás/ballonosság miatt ( outi külsőhöz viszonyítva). De ez nem igazi hátrány.

Tapasztalat

Úgy látom itt egy kis kavar van, gyanítom van aki az XC road-ot is itt az XCR road alatt véleményezte.  127 tpi (XCR) / 60 tpi (XC)

Hajtogatós XCR road-ot használok. 

Első nekifutásra nagyon szokatlan volt. Nem csak kinézetre vicces egy 1,4es slick egy cc gépen, de az irányítás is hihetetlenül megváltozik. Sokkal érzékenyebben reagál a finomabb kormánymozdulatokra is mint pl a semi-slickes schwalbe hurrican (persze az egy teljesen más műfaj)

Eleinte nem mertem dönteni annyira a kanyarokban, a kisebb futófelület és az ismeretlen tapadási minőség miatt. Kissé bizonytalanabbul kezelem vele a gépet mint a terep gumikkal. 

Azért hamar rá lehet érezni, és nagyon élmény vele az aszfaltozás. Páratlanul jól gyorsítható. Hamar elfogynak a fokozatok egy ilyen külsővel, a 44-11 pörög és az ember váltana tovább de már nincs hova.

Azért az igazán izmos felfeléken (HHH farkastorki, Pilisszántó) kiállva azért lehet érezni, hogy ki akar pörögni - ezt furcs nyikorgó/csikorgó hanggal jelzi. 

Lefele hamar felgyorsúl, és a kanyarokat is - ha kellően jó az aszfalt - nagy sebességgel lehet bevenni. 

Max 6 bar-ig nyomható (min 2,5). Hátúl 5,5-5,7 között Elöl 5,6-5,8 között használtam. Az idei Békás 100-at (ami 116-ra sikerült) ezzel nyomtam végig, ahol a tekert átlag 28,1km/h, ami egész jónak mondható. 

Kevésbé izmos outisok tempoját lehet felvenni vele, s ahogy elöttem már mondták, szélárnyékban kénelmessen tartható a tempó.

Vízes aszfalton is mentem vele és nem volz gond, termászetesen óvatosabban hajtottam, de nem volt vészes. 

Eddig nem volt defekt. A sérülékenysége pusztán a sima (mintázat nélküli) felülete miatt nagyobb, de szedtem már ki a futóélből üvegdarabot. Kényszerből földúton is mentem vele, és a kisebb kavicsok sem tettek benne kárt szemmel láthatólag. Ez lehet a különbség a 127 tpi és a 60 tpi között. 

A konkulzió: ez egy vastagon ajánlott külső; egyszerűen remek.

Erre ajánlom

cc-s fazonok szezonkezdő aszfaltozására :)

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Michelin XCR Road  2010 külső gumi
hajtogatva
Michelin XCR Road  2010 külső gumi
tele levegővel
Michelin XCR Road  2010 külső gumi
a gépben
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bogyó Péter avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hihetetlenül jól gurul, nagyon gyors gumi, minimális gördülési ellenálás nagyon jó menet tulajdonságok.

Ha tiszta az út jól lehet dönteni, de ha 1 kicsit is poros vagy vizes, ne próbálkozz vele.

Jól is néz ki.

Hátrány

Nagyon sérűlékeny.  Kavics, édes azfalton való fékezés hatására mosszanti írányba könnyen bevágásokat lehet összeszedni vele.

Könyen lehet vele defektet összeszedni ha olyan úton mész ahol sok a tüske, könyen kiszúrja.

Essőben nem csúszik meg, hanem egyszerre csak, minden előjel nélkül megszűnik a bicaj allattad :)

Tapasztalat

Nekem sokat bizonyított. A tour de Tisza-tó-n ez volt a montimon és az élbojjal érkeztem be célba. Ezzel a gumival outisok mögöt szélárnyékban lehet tartani a tempót.

6bar-ig lehet fújni. Én 5.5ön használom.

Terepgmihoz képest plus 3-4km/h és hosszútávon nem fáradsz el úgy.

Erre ajánlom

Amatőrőktől prifikig mindenkinek.

Terepet kerűld! De ha mégis ott kell menned óvatosan. A földes utakon nem olyan rosz de a kavicsos úton könyen sérűl.

Ennyiért vettem
4000ft/pár
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pofijanika avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
nagyon csendes és jól gyorsul...
Hátrány
kavics, eső... sajnos az nem nagyon-mondhatni egyáltalán nem- jön be neki... kanyarnál nem muszáj bedönteni nagyon :)
Tapasztalat
nem rossz... de esőben nem ajánlom
Erre ajánlom
görgőzésre, aszfaltos, nem esős edzésekre... alapozásra...
Ennyiért vettem
4000/db
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Deer avatar
Deer
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
látvány ,de meg lehet szokni
Hátrány
csak az van
Tapasztalat
Srácok ,először is elnézést kell kérjek ,mert az előző "véleményem"-ben tapasztalatok nélkül csak a küső alapján állítottam fel a diagnózist ! 3 napja levettem a gumikat ,és qurva gyorsan visszaraktam a city jet -eket. 270 kilómétert mentem az XCR -ekkel ,de már most ,több helyen ki van hasadva mindkettő gumi pedig síma úton ,vagy országúton használtam (akartam volna használni)az egyszerű kis útszéli kavicsok képesek kihasítani a gumit. Plussz ez idő alatt 3 szor volt már defektem. Ez a gumi egy defekt mágnes. Ha tudnám ,hogy fáj neki belerúgnék ! Hja És ha mindez nem lenne elég : Elkapott egy jókis zápor a kerékpárúton ,és szépen kicsúsztam vele a négysávos közepére a lámpánál. Egy pöttyet megijedtem ! Vizes úton a tapadás 0,0. Ha nem akartok bosszúságot magatoknak akkor felejtsétek el a Michelin XCR Road 1,4 -et
Erre ajánlom
nehogy vegyél esetleg szobába. :)
Ennyiért vettem
3500
12 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gaba avatar
Gaba
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
nagyon könnyű
Hátrány
nedves, vagy murvás út
Tapasztalat
Nekem az tűnt fel elsőre hogy baromi könnyű és szinte fele olyan nehéz lett a kerekem, mint azelőtt a terep gumimmal. Ezen kívül iszonyú keményre fel lehet fújni. A kanyart jól veszi, de murvás kavicsos úton halál,esőben sztem nem olyan gáz,ha nem kanyarodsz :) Ne fékezz vele nagyot,mert a fele lekopik és akkor szívtad.Baromi gyorsan lehet vele menni hosszútávon(35-40km/h) És hangtalan a gumi.Eddig fél év alatt nem kaptam vele defektet.Király kis külső ez!
Erre ajánlom
országútra zúzni 26"os kerékkel
Ennyiért vettem
3600
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Deer avatar
Deer
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
csendes
Hátrány
ha elkap az eső ,halott vagy
Tapasztalat
Nagyon cool a gumi ,nem olyan gagyi mint a letölthető képeken látszik. Mikor először mentem vele ,egyből mindenki észrevette (húú de katány ,meg ilyenek) De komolyra fordítva ,2-3 km/h -val megnőtt az átlag ,sokkal jobban tartható a tempó ,és csendes ,még a city jet -hez képest is. Esőben még nem mentem ,de jobb is ,mert kipróbáltuk fellocsolt járdán. = jégpálya Viszont száraz ,tiszta aszfalton nagyon fog. Arra való amire hirdetik.
Erre ajánlom
magamnak ,és a bicómra ajánlom
Ennyiért vettem
3500
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.4


 
szövetsűrűség (TPI):
  • 127 (XCR változat)

  • 60 (XC változat)


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • nincs

  • van


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

290 (XCR változat), 330 (XC változat)


Michelin logó

Michelin márka bemutatás

A cég története gumilabdák gyártásával kezdődött 1829-ben. Édoard Daubrée és felesége, ráébredve a gumi benzolban való oldhatóságára gyerekjátékokat kezdett gyártani. 1889-ben Édoard Michelin vette át az irányítást, azóta az ő neve alatt fut a cég, melynek közlekedés iránti érdeklődése már ekkora megnyilvánul a csendes, gumi anyagú fékpofák piacra dobásában.

1891-ben egy bringás elhatározta, hogy beszerzi a Dunlop gumija javításához szükséges eszközöket. 3 órás javítás és egész éjjel száradó ragasztó- ez az, ami Michelin-t egy könnyen javítható kerékpárgumi megálmodására ösztönözte. Bejegyezte szabadalmait egy negyed óra alatt javítható gumiról, mely a Párizs-Brest-Párizs vesenyen Charles Terrint győzelemhez segítette, így széles körben ismertté lett.

1892-ben a Michelin testvérek egy versenyt szerveztek, melyen tüskéket szórtak szét, mintegy bizonyítva, hogy szerelhető gumival nem is olyan nagy szám egy defekt. Az 1895-ös Párizs-Bordó-Párizs versenyen a testvérek saját építésű, Éclair nevű autójukkal álltak rajthoz, amely a világ első levegős abroncsokon futó autója volt.

A cég történetének szerves része a szimbólummá vált Michelin baba. 1894-ben egy kiállításon két gumi oszlop volt a standjukon, amiről Édoard csak két kezet és lábat hiányolt, felismerve benne az emberi alakot. Végül 1898-ban O’Galop plakáttervező által kelt életre az azóta is használt figura.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Michelin XCR Road termékkel kapcsolatban: