Úgy látom itt egy kis kavar van, gyanítom van aki az XC road-ot is itt az XCR road alatt véleményezte. 127 tpi (XCR) / 60 tpi (XC)
Hajtogatós XCR road-ot használok.
Első nekifutásra nagyon szokatlan volt. Nem csak kinézetre vicces egy 1,4es slick egy cc gépen, de az irányítás is hihetetlenül megváltozik. Sokkal érzékenyebben reagál a finomabb kormánymozdulatokra is mint pl a semi-slickes schwalbe hurrican (persze az egy teljesen más műfaj)
Eleinte nem mertem dönteni annyira a kanyarokban, a kisebb futófelület és az ismeretlen tapadási minőség miatt. Kissé bizonytalanabbul kezelem vele a gépet mint a terep gumikkal.
Azért hamar rá lehet érezni, és nagyon élmény vele az aszfaltozás. Páratlanul jól gyorsítható. Hamar elfogynak a fokozatok egy ilyen külsővel, a 44-11 pörög és az ember váltana tovább de már nincs hova.
Azért az igazán izmos felfeléken (HHH farkastorki, Pilisszántó) kiállva azért lehet érezni, hogy ki akar pörögni - ezt furcs nyikorgó/csikorgó hanggal jelzi.
Lefele hamar felgyorsúl, és a kanyarokat is - ha kellően jó az aszfalt - nagy sebességgel lehet bevenni.
Max 6 bar-ig nyomható (min 2,5). Hátúl 5,5-5,7 között Elöl 5,6-5,8 között használtam. Az idei Békás 100-at (ami 116-ra sikerült) ezzel nyomtam végig, ahol a tekert átlag 28,1km/h, ami egész jónak mondható.
Kevésbé izmos outisok tempoját lehet felvenni vele, s ahogy elöttem már mondták, szélárnyékban kénelmessen tartható a tempó.
Vízes aszfalton is mentem vele és nem volz gond, termászetesen óvatosabban hajtottam, de nem volt vészes.
Eddig nem volt defekt. A sérülékenysége pusztán a sima (mintázat nélküli) felülete miatt nagyobb, de szedtem már ki a futóélből üvegdarabot. Kényszerből földúton is mentem vele, és a kisebb kavicsok sem tettek benne kárt szemmel láthatólag. Ez lehet a különbség a 127 tpi és a 60 tpi között.
A konkulzió: ez egy vastagon ajánlott külső; egyszerűen remek.