Ritchey Z-Max Evolution Comp külső gumi

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

mate.adam avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól tapad. És semmi egyéb.
Hátrány
Laza oldalfal, puha keverékből van, ebből adódóan könnyen kopik, könnyen defektet kap.
Tapasztalat
2-300 km alatt 5 defekt terepen. A leg kisebb tüske is átmegy rajta vagy egy kicsit keményebb tövis simán.
Erre ajánlom
Leginkább semmire. Amire kitalálták használhatatlan, aszfalton meg gyorsan kopik.
Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
Ritchey Z-Max Evolution Comp  2012 külső gumi
Szerinted hasznos?

xedos97 avatar
22 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Defektem még nem volt vele.
- Emelkedőn jól mászik terepen, lejtőn is jó a kapaszkodása.
- Kanyarodás közben stabil ez a Ritchey külső gumi.
- Nagy sebességet is bírta.

Hátrány

- Aszfalt eszi a Ritchey Z-Max Evolution Comp-ot, nem is akárhogy.
- 260 km megtétele után a középső bordázat simára formálódott.
- Is-is tartós.

Tapasztalat

Szerintem érdemes több pénzt áldozni gumira, mint ilyet venni.

Erre ajánlom

XC, terepes túrákra, aszfaltra szinte semmiképp sem.

Ennyiért vettem
Biciklin volt
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ruckus_gt avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

jó tapadás, lágy gumi, terepen jól működik, csak terepre ajánlanám. közepes keménységű talajon ideális a használata

Hátrány

aszfalton nehéz vele, (terepre is van kitalálva) gyorsan kopik, 1-1,5 év alatt kirepedezett. Sarat nem szereti. Egyszer elég volt, van jobb nála

Csatolt képek
Ritchey Z-Max Evolution Comp  2007 külső gumi
Szerinted hasznos?

kojanika3 avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Terepen rézsűs fal szélére szépen felmászik, jó a tömlőssége, rugalmassága. Első keréken jó stabilitás. Fékezésnél jó tapadás.

Hátrány

Iszonyúan defektérzékeny, 1 hónapon belül 3 defekt hátsókerékben! Általánosan 1 évben szedek össze ennyit. Nem lehet vele nagy sebességet elérni aszfalton. Papírvékony oldalfal, ezáltal gyenge.

Tapasztalat

Soha többet nem vennék ilyet, inkább Schwalbe vagy Continental.

Erre ajánlom

Első kerékre hobbi XC-seknek.

Ennyiért vettem
kb. 4000Ft. / db
Szerinted hasznos?

dabu avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Semmi igazából csak az első keréken erős fékezésnél betapad!
Hátrány
Gyorsan kopik,elég lágy a gumi,a sarat nem szereti!
Tapasztalat
Nincsenek jó emlékeim!Gyorsan lecseréltem egy Duro Leopardra!
Erre ajánlom
Murvára jó ha nincs nagy sár vagy víz!
Ennyiért vettem
3000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Non jó a defektállósága, nem kopik gyorsan se aszfalton se terepen, non jól tapad, elől és hátúl is ez volt, gördülés ellenállása non kicsi, szépen tartja nagy sebességnél a bicót, jó az ára, könnyű, esőbe is kiválló.
Hátrány
Sár ezt viszont nem szereti, de ez az egyetlen baj. :)
Erre ajánlom
- XC, CC
Ennyiért vettem
Bicón volt...
Szerinted hasznos?

Professzore avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Mindez a 26x2,1 verzióról.

Defektem nem volt vele. Schwalbe belsőkkel használtam, defektvédő szalag nélkül.

Amióta használom van külön kerékszettem aszfaltra, tehát csak a beszállóig nyomom vele, így nem tűnt fel kopás.

Első/hátsó kerékre kitűnő.

Legjobban középkemény erdei talajon vált be, elképesztően jó tapadás, kitűnő kanyarkontroll, bőven megfelelő fékezhetőség. Nagyobb sebességnél (30-35 km/h) sem csúszkál, kontrollálható, egy pillanatra sem volt olyan érzésem, hogy "félni" kellene a kiszámíthatatlanságától.

A gördülési ellenállása viszonylag nagy, de mivel terepgumi, ez nem igazán szempont.

A sima erdei dózerút a kedvence (Hűvösvölgyi bicajút), aszfaltot túléli, de nem arra találták ki. Homokban elfogadható, bár oda egy kicsit keskeny. Murván (Budaörsi bánya) teljesen korrekt. Sárban elfogadható, egy kicsit csúszik, különösen az agyagos sarat felszedi, viszont szerencsésen gyorsan kidobja magából. Ősszel nedves leveleken is elvoltam vele, bár ott azért óvatosabban hajtottam.

Hátrány

Nehéz szerelni, nagyon feszes a belső acélgyűrű. A budapesti kéngőzős levegőben viszonylag gyorsan kirepedezik, kiszárad, bár ez a használhatóságot nem befolyásolja.

Havat egyáltalán nem szereti.

Erre ajánlom
XC, maraton. A komoly ellenállás miatt túrára kevésbé ajánlom.
Szerinted hasznos?

nemtommi avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
2.1-es régi mintás hajtogatható: Nedves földön, agyagon se csúszik meg könnyen, lehet neki tolni rendesen emelkedőn, és lejtőzéskor se jön zavarba. Száraz erdei úton a legjobb. Defektet még nem kaptam vele. Oldalirányban lejtő utakon, nyomvályúkból ki-be, vagy kanyarban jobban bedöntve is jól megtart az oldalsó bütykök miatt.
Hátrány

Aszfalton gyorsan kopik, aránylag nagy a gördülési ellenállása is.

Sajnos sárban már nem viselkedik túl jól. Igen könnyen és vastagon felszedi, és csak gyorsabb menetben szórja le magáról.

Tapasztalat
Közelbe (Érdi-fennsík, iharosi dombok) indulva ezt használom, de ha messzebbre visz az utam több aszfaltúttal megtűzve akkor inkább felteszem a WTB Vulpine (e) - Hutchinson Cobra (h) párost.
Erre ajánlom
XC
Ennyiért vettem
bringán volt
Szerinted hasznos?

Titus avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Szerintem elég "érdekes" gumi, de nekem a Classic volt és nem az EVO. Sok helyre használható, de igazán sehol sem kiemelkedően jó. 2.1-es méretben használtam. Nem túl nehéz.

Hátrány
Aszfalton nagyon búg és elég nagy az ellenállása is. Sarat nem nagyon szereti, nehezen tisztul. Döngölt, letaposott földúton a legjobb talán. Ott bírja a nagyobb tempót is. Kavicsos úton nagyon csúszik. Mély homokban elássa magát. Defektre nagyon érzékeny, főleg az akácfatüskéket szereti.
Erre ajánlom

Túrázgatásra, nem túl kemény terepen tekergőzésre.

Ennyiért vettem
3000
Szerinted hasznos?

atesz994 avatar
48 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

ugyan ilyen gumim van a montin csak azt deli-tire-nek van elnevezve de az is 1.9 es elvileg

defektet talán 1x kaptam de akkor se volt olyan nagy vele mármint amikor még montival nyomtam mert mostmá bmx-ezek.

aszfalton eléggé rendesen kopik

nekem mind 2 keréken ez van elsőn eléggé jól bírja és már vagy több mint 2 éve ez van rajta, hátul eléggé el van kopva

emelkedőn lejtőn és kanyarban ha csak nem saras akkor elég jól fogja a kecót

sarat szereti gyűjteni de elég jól tisztul is egy idő után

aszfaltra ne ilyen gumit vegyetek mert nagyon kopik, elmentem a boltba házunktól kb 500 m és már feketék voltak a minták pedig semmit nem csináltam csak tekertem semmi szlalom úgyhogy aszfaltra semmiképpen nem ajánlom

 

 

Hátrány
én nem találtam
Tapasztalat

én hála istennek "álruhában" tök olcsón 1800Ft/db jutottam hozzá ezekhez a külsőkhöz de ugyanúgy néz ki mint a ricthey ugyan az a mintázat szélesség minden.

 

sztem pöpec kis gumi

Erre ajánlom
xc,dirt,mtb másra nem nagyon
Ennyiért vettem
1800 ÁLRUHÁBAN
Szerinted hasznos?

zoli92 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Jól tapad, jó mntázat.
Hátrány
A 40 és 47 mm széles felnik ellenée se olyan nagyon széles
Tapasztalat
Én triálra vettem meg, igazából még egyszer ütöttem fel, ami annyira nem vészes. Viszont ami nagyon nem tetszett, hogy a 2.35-ös méret ellenére is keskeny bár, nem is erre van, és meg is lehet szokni. Azért küldenék egy videót Ritchey-éknek, hogy nyúzom a túrázásra szánt gumijukat egy triál felnire.:)
Erre ajánlom
amire akarod
Ennyiért vettem
7200Ft
Szerinted hasznos?

pocok avatar
pocok
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép, nem az enyém
Hátrány
fűben egy fos, drága
Tapasztalat
hát 1 nek elmegy, bár nem adnák ennyi pénzt ki érte, én dénes patriktól kértem el kipróbálni hát...ekkor is drága és ennyit szerintem nem ér, (a márkát fizeted)
Erre ajánlom
düngölt talaj, mászkálni velle
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dénes Patrik avatar
Dénes Patrik
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
tapadó felülete u alakú ezért annyira nem nehéz hajtani
Hátrány
kissé gyorsan kopik ennyi pénzért lehetne jobb is,hosszú idő még ledobja a sarat
Tapasztalat
tapasztalatom szerint lejárt,lapos homokos úton tapad a legjobban nem túl technikás sziklás felfeléken még elmegy sárban azért szokott elkaparni és sajnos nagyon magára tudja gyűjteni a sarat aszfalton kissé hangos amire még tudom ajánlani az döngölt talaj
Erre ajánlom
nem igazán tudom
Ennyiért vettem
3390 Ft-ér
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.95, 26x2.1


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

557 (26x1.95), 906 (26x2.1)


Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey Z-Max Evolution Comp termékkel kapcsolatban: