Mindez a 26x2,1 verzióról.
Defektem nem volt vele. Schwalbe belsőkkel használtam, defektvédő szalag nélkül.
Amióta használom van külön kerékszettem aszfaltra, tehát csak a beszállóig nyomom vele, így nem tűnt fel kopás.
Első/hátsó kerékre kitűnő.
Legjobban középkemény erdei talajon vált be, elképesztően jó tapadás, kitűnő kanyarkontroll, bőven megfelelő fékezhetőség. Nagyobb sebességnél (30-35 km/h) sem csúszkál, kontrollálható, egy pillanatra sem volt olyan érzésem, hogy "félni" kellene a kiszámíthatatlanságától.
A gördülési ellenállása viszonylag nagy, de mivel terepgumi, ez nem igazán szempont.
A sima erdei dózerút a kedvence (Hűvösvölgyi bicajút), aszfaltot túléli, de nem arra találták ki. Homokban elfogadható, bár oda egy kicsit keskeny. Murván (Budaörsi bánya) teljesen korrekt. Sárban elfogadható, egy kicsit csúszik, különösen az agyagos sarat felszedi, viszont szerencsésen gyorsan kidobja magából. Ősszel nedves leveleken is elvoltam vele, bár ott azért óvatosabban hajtottam.
Nehéz szerelni, nagyon feszes a belső acélgyűrű. A budapesti kéngőzős levegőben viszonylag gyorsan kirepedezik, kiszárad, bár ez a használhatóságot nem befolyásolja.
Havat egyáltalán nem szereti.