Ritchey Z-MAX Shield külső gumi

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 6.000 Ft - 13.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A WCS Shield  Tom Ritchey újragondolt külsője. A VFA (vektoranalízis) technológia alapján tervezett gumi középen keményebb anyagból készül a gyorsabb gördülés érdekében, valamint, hogy kevésbé kopjon, oldalt viszont puhább, kanyarban jobban tapadó gumikeverékből. 

Hátrány

Aszfaltot nem nagyon szereti,az oldalsó részek gyorsabban kopnak,itt puhább az anyag.Esős,nedves pályán ill saras körülményekhez nem ajánlott csúszik,illetve összeszedi a sarat.Nincs extra defektvédelem benne.

Erre ajánlom

Xc/maraton felhasználásra,26"-os és 29"-os kerékméretekhez.

Ennyiért vettem
5990
Csatolt képek
Ritchey Z-MAX Shield  2012 külső gumi
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 26 x 2.1"

  • 29 x 2.1"


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

van (WCS változat)


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

540 (26x2.1" WCS), 554(29x2.1" WCS), 640 (26x2.1" Comp), 654 (29x2.1" Comp)


Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey Z-MAX Shield termékkel kapcsolatban: