WTB All Terrainasaurus külső gumi

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

bringabi92 avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Defektet még nem kaptam vele.

Terepen meglepően jó. Aszfalton is elviselhető.

Vizes környezetben is jól tapad a WTB All Terrainasaurus.

Hátrány

Aszfalton valóban kissé hangos főleg nagyobb tempónál, de ezenkívül semmi!

Tapasztalat

Mindenes gumi...ezért ha nem tudod mit is akarsz több terepet vagy városi használatot akkor ez a gumi egy jó választás lehet.

Erre ajánlom

xc,város,túra

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
WTB All Terrainasaurus  2010 külső gumi
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

johnny336 avatar
91 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Defektet még nem kaptam vele.

Betonon közepesen tapad, terepen elég jó, laza talajon sem problémás a mászás vele, illetve lefeléken is biztosnak érzem a tapadást.

Hátrány

Aszfalton hangos.

Mivel mindenes gumi akar lenni, ezért semmire sem 100%-os.

Tapasztalat

Egy évig hajtottam, főleg terepen, de ugye az erdőig is el kell tekerni valahogy...

Kezdőknek javasolt, illetve bátor :D haladóknak.

Az elmúlt időszak alatt jelentős kopást nem tapasztaltam, kb. 2000 km ment bele.

Egyetlen felütéses defektem volt, de az nem a külső hibája...

Aszfalton, alacsonynyomáson, nagy sebességen hajlamos szitálni a bringa hátulja. Nyolcas nincs a felniben, fék nem ér bele, én se riszálom. Nem tudom...okosan.

Vizes aszfalton jól tapad, nedves terepen is jó; nagyon híg, süppedős-folyós sarat utálja, csúszkál jobbra-balra.

Erre ajánlom

Túrázgatni, XC, erdőbe, hegyek közé

Ennyiért vettem
Bringán volt
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sylverdevil avatar
44 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Több mint 5 éve nyúzom, a bringát is ellopták, amin eredetileg volt (természetesen más gumival), több mint 10000 km-t kapott már, de még mindig van rajta minta. Nyilván nem versenygumi, nem is sárba való, hanem döngölt földútra és aszfaltra, én is ezeken kínzom. Elég nehéz, de nekem nagyon bevált, hátul most cseréltem egy kicsit fiatalabbra a gumit, de ugyanerre a típusra. Nekem nagyon bevált.

Felütéses defektem sosem volt vele, ha már eléggé el van kopva, akkor viszont meggyűlhet a bajod a tüskékkel.

Hátrány

Nehéz, semmi más.

Tapasztalat

Arra képes, ami a nevében van - minden terepre, na persze pont nem jó ezáltal sehová sem teljes mértékben - de kiváló gumi kezdőknek, túrázóknak.

Erre ajánlom

XC, túrák, aszfaltos gurulásra

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
WTB All Terrainasaurus  2006 külső gumi
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lorcsi avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A defektállósága kiválló, a harmadik szezonom húzom vele, és mindösszesen 1 db defektem volt vele!

Aszfalton van többet használva,és most kezd időszerű lenni az egyik gumi cseréje,mert nem cserélgettem.

Tartóssága kiválló. Nem reped, viszont megvan a súlya.

Szerintem midnen körülmények között jól fogja a kerékpárt, nos szoktam neki nyomni rendesen és tapasztalatom szerint minnél nagyobb a sebesség annál jobban tapad! (persze esőbe melyik gumi nem csúszik...?! )

Alapvetően a száraz viszonyok között hozza amit kell neki,de vizes körülmények között is optimális, nyilván nem egy sárgumi,de Alföldön, könnyebb terepen jól teljesít!

Hátrány

A súlya XC-seknek!

Nem valami olcsó darab.

Tapasztalat

Hegyekbe nem ajánlanám, és saras viszonyok között sem,mert nem teljesít jól főleg mászásnál!

Erre ajánlom

XC edzés

Városi vagányoknak akik néha kimerészkednek terepre! ;)

Csatolt képek
WTB All Terrainasaurus  2008 külső gumi
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

taktiti avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Eddig continental city contatctot használtam, az se volt rossz, de ez sokkal jobban tapad. Sőt. BEtonon:  leér a vállam, annyira döntök vele. Kicsit lassabb, mint egy semi sick és gyorsítani, nagyobb sebességet tartani vele (30 körül) már-már anaerob feladat nekem.

Terep: zenész körökben mondják az elektroakusztikus gitárokról, hogy "kinyílik a hangjuk". Na, ilyesmi élmény volt nekem terepen menni vele - rendkívül biztonságos, jól tapad, szinte kitalálja, amire gondolok. Vizes betonon még nem próbáltam, ahogy sárban sem.

Defektállósága: a minta mellett bekaptam egy tüskét, szóval sztem rakok bele kevlárszalagot, vagy valamit.

Hátrány

Hát, kicsit úgy működik, mint egy szállítószalag: a homokot pl. felszedi és szórja rá a láncra, a kisebb kavicsok meg pattognak felfele. Mintha az oldalfala vékonyka lenne.

Tapasztalat

Nekem mindennel együtt is nagyon tetszik, nem bántam meg, hogy megvettem. A későbbi tapasztalatok az Alföld földútjain történő 300 km után várhatók, majd elmondom őket.

Erre ajánlom

CC

Ennyiért vettem
2900
Csatolt képek
WTB All Terrainasaurus  2011 külső gumi
wtb allterrainasaurus
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

becsap avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hát az van rengeteg :D

 1, betonon nagyon állat tapadás! ahelyett hogy elcsúszna az eleje egy fékezésnél inkább első kerékre áll!

2, beton, nem túl durva terep nem gond! egy évig ezzel versenyeztem!

3,több mint 10.000 km van benne és még mindig 50%-os !!!   
(szerk.: Mostmár 20.000 km van bennük, az első 50%-os a hátsó még mindig 25% !  Terepen továbbra is bátran használom edzésen!  )

4, defekt szempontjából se vészes!

5, vizes aszfalton is megfog, de persze nem ugyan az mint szárazon, úgyhogy csak ÉSSZEL !!!

Hátrány

Apróbbak, néha zavaró

1, Murván dobálja fel a kavicsot

2, Sártól eltömődik, semmire se lesz jó, sőt ha V-fékkel használod mint én akkor a sár megakasztja a kereket és nem forog :(

Mikor aszfalton elkezd tisztulni 20 méterre senki le legyen mögötted mert az összes sarat ő kapja meg !!

 3, lehetne kicsit feltűnőbb, de az árát nem ismerve lehet, hogy csak ennyit kap a kategóriája...

Erre ajánlom

sáron kívül, nem túl vad terepre és aszfaltra!

Ennyiért vettem
Bringán volt
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balogh B. avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Egybefüggő futófelület,de az oldalán vannak bütykök,így terepre is nyugodtan mehetünk vele,brutálisan tapad betonon,az elejét egyszerűen nem bírom elcsúsztatni,pedig a fékem az fog mint állat,könnyű kis gumi,jó ballonos,
Hátrány

12 km alatt semmi hátrányát nem véltem felfedezni.

 

SZERKESZTÉS: Vizes betonon életveszélyes. Könnyen megúszik (vagy nemtudom,hogy mit csinál,csak 1 víz átfolyáson gurultam át éppen egy kanyarban és megcsúszott a HÁTULJA!!!....fékezni már nem is mertem,mert csúsztam tovább...az elsőfékkel fékeztem úgy,hogy az elejére ránehezedtem,de így is csak módjával) ...amúgy jó kis gumi,szeretem :)

Tapasztalat
Eddig nagyon tetszik,úgy érzem hosszú életű lesz!
Erre ajánlom

Városi bringásoknak,akik szeretnek gyorsan haladni,bátran kanyarodni(de nem elesni :D). Mivel jó ballonos,ezért a padkáktól sem kell félni.

Erdőbe ugyanúgy jó,bár sárban és süppedősebb talajon azért vigyázzunk!..na meg esőben.

Ennyiért vettem
Bringán volt
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bhu avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Örökké tart! Hátul 10000 km, elöl kétszer ennyi is talán. Viszonylag könnyű. Aszfalton, döngölt úton simán gördül. Defektállósága addig jó, amíg a mintázat magas.
Hátrány
Nem nagyon találtam.
Erre ajánlom
Városi közlekedéshez, túrázáshoz. Szelíd terepezést is bírja, de nem erre való. A sár eltömi. Olyanoknak ajánlom, akik többet mennek aszfalton / döngölt úton, mint terepen, és nem akarják cserélgetni a külsőt.
Ennyiért vettem
4000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.95, 26x1.75


 
szövetsűrűség (TPI):

27


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

520


 
további információk:

Vegyes felhasználásra tervezett gumiköpeny Középső futófelülete szinte folytonos, így simán gördül aszfalton, és kemény talajon. A mintázat többi része egyenletesen tagolt, hogy lazább talajon és kanyarban is jó tapadást biztosítson.


WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű WTB All Terrainasaurus termékkel kapcsolatban: