Ritchey Z-Max külső gumi

31 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-30 (31 vélemény)
Rendezés

Csaszi avatar
Csaszi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elég jól tapad. Lassan kopik.
Hátrány
Az oldalán túl vékony agumi ezért könnyen bele mennek ott a tüskék!! Tehát ha bokros terepen zúztok vigyázzatok!!
Tapasztalat
Nekem a Maxxis gumik jobban tettszenek. Bár azok gyorsabban kopnak. Megéri ilyet venni egy kezdőnek akinek nincs sok megtakarított pénze!!! :-)
Erre ajánlom
Nekem 2.35-ösöm van. Véleményem szerint Kezdő DH-ra, dirtre, streetre jó! Xcre és ccre a vékonyabb változat a jó!!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

syd avatar
syd
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
igazi mindenes
Hátrány
viccelsz????
Tapasztalat
2000 km alatt nagyon remek volt talán a sárban nem a legtutibb de ezt leszámítva a gyors aszfalton való kopásán kívül a legjobb választás amit eddig használtam pilis-börzsöny/addig el is kell jutni a saját lábadon zuglóból/de amikor odaérek ott is maximálisan helyt áll!!!!! ezt vegyétek!!!!!
Erre ajánlom
ha nem az erdő közepéről indulsz tekerni ez az amit keresel-aszfalt-terep vegyesen
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Császár Péter avatar
Császár Péter
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jól tapad jól néz ki és kúúúúúúúrva jó
Hátrány
az oldalán nagyon vékony a gumi
Tapasztalat
jobb mint a bikepositeve kerekek
Erre ajánlom
dh cc xc dirt freeride
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

én avatar
én
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nekem rohadt jol tapadt terepen és mindenhol,kivéve aszfaltoon
Hátrány
nagyon kopott
Tapasztalat
nemtom.szentem jobb mint a mostani continentalom.de az a gumi nagyon jo volt.
Erre ajánlom
terepre iszonyú zsííír!!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

[Walaki]D`Lair avatar
[Walaki]D`Lair
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, iszonyatos módon képes tapadni. Remélem nem fog gyorsan kopni, bár nem kerül sokba így nem lenne nagy gáz az sem...:D
Hátrány
Nekem sikerült első utamon összeszedni egy defektet vele, igaz teljesen az én hibám volt, odacsaptam a hátsót egy járdaszegélyhez...
Tapasztalat
Király kis gummer ez...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FRIZ avatar
FRIZ
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem a legjobb gumi, amit eddig használta. A nagy klasszikus. Az első számítógéppel tervezett gumi (Rithey Megabite) utódja. Minden terepviszony között ideális, csak a mély sár fogja meg. Betonon kis gördülési ellenállás. A kezdeti felületi gyors kopás után nehezen kopik. Defektállóság tűrhető. Kitűnő kanyarstabilitás.
Hátrány
Csak a nagy sár állítja meg.
Tapasztalat
csúcs!!!
Erre ajánlom
Mindenkinek/Mindenre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nem mondom meg avatar
nem mondom meg
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Na ebből van sok.Defektet nem kaptam vele azt se tudom hogy ezt mit tudja át szúrni olyan brutálisan vastag.Nekem nem is kopott annyira.Mindkét keréken használtam.Sáros, havas ,latyakos emelkedőn tökéletes.kanyarban jó tapadás.Viszonylag kis gördülési ellenállás.Terepen ha akadna párja akkor is ezt választanám.Nagyon jó gumi én télen használtam.Egy jeges úton egyszersem csúsztam el vele.Havas emlkedő neki gyerekjáték!Nekem csak 3500 ft-be került!
Hátrány
Talán egy picit nehéz, de ez nekem nem nagy hátrány.nincs hátránya.
Tapasztalat
KiRáLy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Aki terepen megy a legtöbbet marhára jó! Főleg sárban és télen.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vodkaboy avatar
vodkaboy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a 2.35 tapad mint az állat
Hátrány
könyen kopik
Tapasztalat
mindenkinek ajánlom nem a legrosszabb árral
Erre ajánlom
dh fr
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Davido avatar
Davido
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon jó kanyarban jól tapad, occsó
Hátrány
Ninsc olyan
Tapasztalat
leírtam
Erre ajánlom
Túra,hegy ilyenek
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rubber avatar
Rubber
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kicsi a gördülési ellenállása (egy Sváble Little Albert után főleg)+ magas mintázat ergo nem kopik le egyhamar, 3500 nagyon megéri, jól fékez, király mintázat
Hátrány
nincs 2.5-ös, így ha elkopik veszek helyette egy MOTOVADER-t :-)
Tapasztalat
Hátsó keréken használom, egy Maxxis Dh belsővel, nekem tökéletes mivel sokat streetelek, de szoktam járni john hill-re is
Erre ajánlom
2.35-öst annak aki sokat streetel, és néha felugrik john hill-re
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lkam avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon ÁLLAT !! Kinézete iszonyatosan vad, nagyon ott van a kanyarokban, szerintem nincs ellenfele a kemény emelkedőkön sem.
Hátrány
Aki talál az írjon !!!!
Tapasztalat
tapasztalat: min: 1.9- 2.1 ( de ez lehet hogy már sokkk)--- cc-nek
Erre ajánlom
Dagonyázó vaddisznóknak
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pinyo avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól fékezhető, tart a kanyarban. A kezdeti idők után nem nagyon kopik (3000 km után még mindig ugyanazt a távot mérte a km-óra)
Hátrány
Könnyen felszedi a sáros agyagot (mint minden nem sárra tervezett terepgumi)
Tapasztalat
Ha elkopik, ugyanilyet keresek majd. Én elöl használom, de fordítva felrakva állítólag hátra is szuper. Sokat használtam aszfalton is.
Erre ajánlom
Terep, XC
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kalmi avatar
kalmi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Bármilyen sárból kilehetett vele mászni, jól kanyarodik, nem bírtam vele defektet kapni.
Tapasztalat
Csak csupa gagyisztáni modellel tudnám összehasonlítani, de az picit vicces lenne.Nálam ez volt eddig az ász! Vegyétek és vigyétek!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gáborka avatar
Gáborka
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Kanyarokban verhetetlen.Iszonyat gyorsan lehet vele menni,még országúton is.
Hátrány
Kissé gyorsan kopőik.
Tapasztalat
Fent...
Erre ajánlom
XC-re fenomenélis.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

T0M avatar
T0M
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Marha jol maszik es kanyarban sincs halalfelelmem ;)
Hátrány
A megfizetheto kategoriaban talan picit nehez... :-(
Tapasztalat
Legendas kulso :))) Nekem bejott. Kopottas Tioga psycho -nal sokkal jobban maszik, es a Panaracer Smoke nal is jobban tart kanyarokban. Persze ez csak az en szubjektiv velemenyem. Megjegyeznem hogy erdemes /mas kulsoknel is/ elol hatul ugyanazt hasznalni...
Erre ajánlom
EGyertelmuen CC re
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (31 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26 x 2.35"


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

660


Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey Z-Max termékkel kapcsolatban: