Ritchey Z-Max külső gumi

31 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




Professzore avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-- defektállóság: nem volt vele defektem, egy sem. :-)

-- aszfalt: elfogadható, mivel aszfaltra külön gumim van, csak a beszállóig kopik, eddig nem tűnt fel.

-- kétkerekes, előre-hátra!

Laza erdei talajra nekem nagyon-nagyon bejött, sárban jól teljesít, jól dobja ki magából (nem tömődnek a rések). Aszfalton elfogadható teljesítményt nyújt, de az "erdei" nyomással elég komoly ellenállása van. Minden helyzetben kitűnően irányítható, terepen nagyon jól mászik felfelé, jó kontrollt nyújt kanyarokban. Az aszfalton lévő apró köveket nem dobálja fel.

Hátrány
Kicsit nehezen szerelhető. Egy időben felváltva használtam ugyanazon a felnin egy slick gumival, minden alkalommal megszenvedtem vele, de aztán vettem egy második kerékszettet és a probléma megoldódott.
Erre ajánlom
Igazi XC gumi szerintem. Kitűnő "mindenre jó" tulajdonságokkal. Egyedül az aszfaltos ellenállása tetszik kevésbé.
Ennyiért vettem
4500
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26 x 2.35"


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

660


Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey Z-Max termékkel kapcsolatban: