Ritchey Z-Max külső gumi

31 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 4.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




attys avatar
12 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A defektálóságát igazából nehéz véleményezni, de még nem kaptam defektet vele. Korábban más márkákat használtam és volt már defektem, de ez nem jelent ugye sokat. Lehet csk mákom volt. 
Aszfalton kopik, hisz terep gumi nagy bütykökkel, folyamatos futófelülete nincs. 
Mindkét keréken ezt használom és jó az irányíthatóság és a kanyarban is tart megfelelően.

A sarat jól leszorja magáról. Túl jól is, ezért fettem sárvédőket végül.  :)
Hol tilos használni? Sehol! Az aszfalt nem barátja, de nem is oda tervezték.

Hátrány

Talán a drót merevítés, ha valaki a súllyal problémázik jobb lenen kevlár.

Erre ajánlom

Terepringázás.

Ennyiért vettem
4000
Mért tömeg
660 g
Csatolt képek
Ritchey Z-Max  2011 külső gumi
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26 x 2.35"


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:

nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

660


Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey Z-Max termékkel kapcsolatban: