Rubena V40 Swift külső gumi

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2008.04.)
  • Listaár: 2.000 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

HillBen avatar
76 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

haveromtól kaptam úgy hogy a középső futófelületein nem voltak recék. városba jó.

eredetileg arra kaptam (kicsi voltam) hogy faroljak vele. azt bírta tehát annyira nem kopik aszfalton.

Hátrány
terepen nem jó. folyton kipörgött nedvesebb talajnál. homokban mozgott az egész nem tapadt
Tapasztalat
városban nagyon jó
Erre ajánlom
városba
Ennyiért vettem
haveromtól kaptam
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gaboru avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A futófelülete jó aszfaltra, országútra, némi kis száraz földre. Viszonylag csöndes. Olcsó. Cseh és van magyar honlapjuk! :)
Hátrány
A felületén a kis recék csak marketingnek tűnnek. Kb. 1 hét alatt lekopik, és lesz egy slick gumid. Esőt nem bírja. A "hosszú évek" során eléggé elvesztette a tapadását, és eléggé elkopott (a hátsó nagyon, pedig nem fékezem állóra). Kaivcson halál.
Tapasztalat

Jól, becsületesen szolgált két és fél évig, több, mint háromezer kilométeren át. Nem egy komoly külső, a biciklimhez adták anno. Az elején nem volt defektem vele, szerencsés voltam. Aztán mivel az utóbbi időkben felszaporodtak a defektjeim (üvegszilánk, rajzszög (!), és egyéb), olyan mérges lettem (nem a külsőre, hanem a sok részegre, aki az üvegét a bringaútra csapja oda), hogy úgy döntöttem: akkor már megadom neki a végtisztességet egy garázs hátsó részének formájában. Egyetlen dolog miatt voltam rá mérges: lehet, hogy az én hibám, de olyan iszonyú nehezen tudtam minden egyes defekt alkalmával kiszedni a felniből, hogy kezdtem már unni. Az újat sec-pec fel-le, ki-be, de ezt a régit... R.I.P. :)

Erre ajánlom
Némi kis kiruccanásra szigorúan aszfaltúton, döngölt száraz földön. Városban jó, mert csöndes (bár így a turisták nem hallják meg).
Ennyiért vettem
bicóhoz adták
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Rubena logó

Rubena márka bemutatás

A mai Rubena 1999-ben alakult két különálló cseh cég a Rubena, és a Gumokov egyesüléséből.

A Rubena városában, Náchod-ban nagy hagyománya van a gumiiparnak, már 1908-ban gyártott kenőanyagokat és tömítéseket Josef Kudrnáè. 1928-ban partnerével kerékpár külsők és belsők gyártásába kezdtek, 1929-ben pedig legyártották az első cseh autó abroncsot és belsőt. A második világháború után a céget államosították, és 1947-ben a Rubena nevet kapta. 1960-ban kezdték a befecskendezéses préselési technológiával készülő technikai gumik gyártását. 1989-ben a cég visszanyerte függetlenségét az államtól, 1996-ban pedig a CGS társaság része lett.

A Gumokov cég Hradec Králové-ben alakult 1928-ban, eredendően a Hakauf család tulajdonaként. 1930-ban a Gumovka nevet vette fel. A termelés a második világháború alatt sem szakadt meg. A háború után azonban az eredeti tulajdonosok nem tértek haza, így államosították a céget, és összeolvasztották a náchodi céggel. 1953-ban ismét önállóvá vált, majd 1990-ig külön is működött. 1900-ben az államosítások során megalakult a Gumokov, amely 1997-ben szintén a CGS csoport tagja lett. 2 évvel később összeolvasztották a Rubena-val.

A Rubena 2007-ben indított egy, a kormányzat által is támogatott, komoly fejlesztési programot, melynek célja, hogy a vállalat erősödni tudjon a rugalmasság terén, és felvehesse a küzdelmet a világpiacon.