Viszonylag olcsó. Aszfaltra ideális a mintázata, jól néz ki. Ha fel van fújva rendesen akkor kicsi a gördülési ellenállása, aszfalton jó a tapadása és jól veszi a kanyart. Alap defektvédelme van. Ebbe az árba belefért a reflexcsík is, de olyan is. Elég könnyű.
Nagyon gyorsan kopik. Keményre kell fújni, hogy legyen tartása a guminak és ne legyen nagy a gördülési ellenállása, viszont 6 bar környékén már dudorok jelentkeznek az oldalfalon. A reflexcsík olcsó anyagból van és mivel túl közel van a gördülő felülethez hamar sérülések jelentkeznek rajta. A defektvédelmet inkább nem tenném próbára, elég vékony réteg lehet.
Mitas Flash V66 26x1.50 Reflex. Eddig 444 km-t tettem meg vele, de a hátsó gumi már most láthatóan kopásnak indult az én kőkemény 75 kilóm alatt, pedig egyszer nem blokkoltam. A reflexcsík nem a felnihez hanem a futófelülethez van közelebb ráadásul az anyaga is elég gagyi így jóval könnyebben megsérül mint mondjuk egy continentalon vagy schwalben lévő. A felirat szerint 7 barig lehet fújni, de 6 bar fölé nem merném fújni mert már így is dudorok vannak az oldalán. Elméletileg van defekt védelme, de mielőtt felszereltem alaposan megvizsgáltam és hát nem tűnik valami masszív anyagnak, ha van is benne elég vékony lehet, de mivel 99%-ban aszfalton használom így defektem se volt eddig. A mintázata tetszik, viszonylag könnyű gumi kicsi a gördülési ellenállása és mégis jó a tapadása, de aki sokat bringázik annak talán mégis érdemesebb egy kicsivel többért valami jobbat venni, Conti vagy Schwalbe alsóbb kategóriás gumijait, talán azok nem kopnak ennyire, és talán a reflexcsík is minőségibb rajtuk.
update: 2000 km után vagyok, a hátsó gumi már rendesen megkopott, még elmegy ugyanennyit, de ez mindenképpen gyors kopás, főleg, hogy sose fékezek blokkolva, defekt még nem volt. A continentallal ellenétben még nincs rajta repedés.
Kizárólag aszfaltra, városba, vagy kerékpárutas túrákhoz.