Rubena V66 Flash külső gumi

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2015
    (frissítve: 2015.08.)
  • Listaár: 3.100 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK




GKaresz avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Nagyon jó defektállóság a Stop Thorn változatnál.
  • Ár/érték arányban elég jó.
  • reflexcsíkos
  • Jó a tapadása
  • Stabil.
Hátrány
  • Nehezebb és keményebb a Schwalbe Road Cruiseremhez képest.
  • jobban ráz és visszaadja az út hibáit.
  • Pár km/órával lassabb vagyok, bár ez annyira nekem nem hiba, ha cserébe jobb a defektvédelme.
Tapasztalat

A szenvedős fehér oldalfalú Schwalbe Road Cruiseremet cseréltem le egy ilyen Mitas V66 Flash Stop Thorn-ra. Érezhető a különbség, főleg súlyban és keménységben, de 2-3x több és jobb defektvédelem van benne mint a Schwalbe roadjában. Eddig még nem sokat mentem vele, kb pár száz km-et, de nagyobb is a biztonságérzetem. Picit lassabban haladok vele (szerintem 1-2, max 3km mínusz), de ezt inkább beáldozom és elfogadom mint,hogy ne legyen védelmem. Melóba járásra használom kb minden nap, eddig még nem volt vele gond (ne is legyen!). Kicsit félek, hogy hamarabb fog kopni, de még szerencsére nem láttam rajta ilyet. 

 

Erre ajánlom
  • Mindennapi városi tekerésre.
  • Munkába járásra.
  • Azoknak ajánlom, akik szeretnének egy korrekt árban lévő külsőt elég jó defektvédelemmel.
Ennyiért vettem
5800-6000
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:

26x1.50, 26x1.75, 700x28C, 700x35C, 700x40C, 28x1.75


 
nyomás (bar):

max. 5.5 (26x1.5), max. 7 (700x28C), max. 6 (700x35C)


 
szövetsűrűség (TPI):

22-29


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

nincs


 
defektvédelem:
  • van (Anti-Puncture System)

  • van (Stop Thorn)

  • nincs


 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

nincs


tömeg:

430-950


Rubena logó

Rubena márka bemutatás

A mai Rubena 1999-ben alakult két különálló cseh cég a Rubena, és a Gumokov egyesüléséből.

A Rubena városában, Náchod-ban nagy hagyománya van a gumiiparnak, már 1908-ban gyártott kenőanyagokat és tömítéseket Josef Kudrnáè. 1928-ban partnerével kerékpár külsők és belsők gyártásába kezdtek, 1929-ben pedig legyártották az első cseh autó abroncsot és belsőt. A második világháború után a céget államosították, és 1947-ben a Rubena nevet kapta. 1960-ban kezdték a befecskendezéses préselési technológiával készülő technikai gumik gyártását. 1989-ben a cég visszanyerte függetlenségét az államtól, 1996-ban pedig a CGS társaság része lett.

A Gumokov cég Hradec Králové-ben alakult 1928-ban, eredendően a Hakauf család tulajdonaként. 1930-ban a Gumovka nevet vette fel. A termelés a második világháború alatt sem szakadt meg. A háború után azonban az eredeti tulajdonosok nem tértek haza, így államosították a céget, és összeolvasztották a náchodi céggel. 1953-ban ismét önállóvá vált, majd 1990-ig külön is működött. 1900-ben az államosítások során megalakult a Gumokov, amely 1997-ben szintén a CGS csoport tagja lett. 2 évvel később összeolvasztották a Rubena-val.

A Rubena 2007-ben indított egy, a kormányzat által is támogatott, komoly fejlesztési programot, melynek célja, hogy a vállalat erősödni tudjon a rugalmasság terén, és felvehesse a küzdelmet a világpiacon.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rubena V66 Flash termékkel kapcsolatban: