Rubena V85 Ocelot külső gumi

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.03.)
  • Listaár: 4.566 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

hetvenharminc avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aszfalton 4 bár körüli nyomással nagyon jók a menet tulajdonságai. Íveltsége miatt a kanyarokban  szépen teljesít, nem tapasztaltam megcsúszást az oldal bütykökön. Aszfalton 60Km/h nál kezdett rázkodni. Terepen a nyomást visszacsökkentve 2 - 2,2 bár közé, kényelmesen gurul és jó tapadás érhető el. Sziklás, múrvás, nedves agyagos terepen tökéletesen tette a dolgát. Dagonyába nem vittem.

Hátrány

Első kb 50% -ig, a hátsó futófelülete simára kopott 1500 Km alatt!

Tapasztalat

Én már Mitas Ocelot néven használtam.

Erre ajánlom

Túrázásra, kissebb csapatásokra tökéletes, extrém igénybevételnek (DH) nem tenném ki! Nagyon könnyű, vékonyfalú gumi. 

2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biggmhz avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jó ár érték arány
  • 2500km után, többnyire aszfalt használat mellett kopott el, talán 500 még belefér
  • 3,5 bar nyomáson egész jól gyorsul
  • Ezért a pénzért megéri
Hátrány
  • Vizes úton nem mindig stabil, kavicsos, homokos úton is elpöröghet
  • Mindig ugyanott szedtem vele össze defektet, hajlamos a tüske, rajzszög beleakadni a bütykök közé
  • Nem árt a defektgátló folyadék mellé, én nem használtam, 2500km után 3 defekt, végülis elmegy
  • Majdnem 900gr, kicsit nehéznek találom, bár nem vagyok grammjóska
Erre ajánlom

Döngölt talaj, aszfalt, félterep felhasználás, esőben csak ha muszáj.

Ennyiért vettem
Bicajjal volt
Mért tömeg
900 g
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mákosguba avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jó tapadás, kanyarokban még jobban.
  • Kopásálló, legalábbis így 1 hónap után semmit nem fedeztem fel.
  • Mintázata jól néz ki.
  • A sár nem ragad meg benne, hanem szinte azonnal kidobálja magából.
Hátrány
  • Nem tapasztaltam még.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BenoKTM avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Lágy keverékű gumi, így iszonyatosan jól tapad minden körülmény között 
  • A kanyarokban, nagyobb sebességnél sem érzek sodródást
  • Bütykös mintázata ellenére aszfalton is jól lehet vele közlekedni, kicsi a gördülési ellenállása, kiválóan reagál a gyorsításokra
  • Európában készül
  • Egy Smart Sam árából 2-4 db is kijön
Hátrány
  • A lágy keverékű alapanyag miatt, hidraulikus tárcsafék használata mellett gyorsan kopik
  • A konzerválóréteg miatt az első 10-20 kilométeren nem olyan élvezetes vele közlekedni
Tapasztalat

Az eddigi legjobb ár/érték arányú külsőm. 2500 Ft-os ára miatt, ha elkopik, akkor nem halasztgatom a cserét. Leveszem az elsőt, felrakom hátra, előre pedig egy zsír újat rakok.

Erre ajánlom

XC, túra, városi közlekedés

Ennyiért vettem
2500
Mért tömeg
890 g
17 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
nyomás (bar):

38 kPa


 
szövetsűrűség (TPI):

22


tömeg:

890 g


Rubena logó

Rubena márka bemutatás

A mai Rubena 1999-ben alakult két különálló cseh cég a Rubena, és a Gumokov egyesüléséből.

A Rubena városában, Náchod-ban nagy hagyománya van a gumiiparnak, már 1908-ban gyártott kenőanyagokat és tömítéseket Josef Kudrnáè. 1928-ban partnerével kerékpár külsők és belsők gyártásába kezdtek, 1929-ben pedig legyártották az első cseh autó abroncsot és belsőt. A második világháború után a céget államosították, és 1947-ben a Rubena nevet kapta. 1960-ban kezdték a befecskendezéses préselési technológiával készülő technikai gumik gyártását. 1989-ben a cég visszanyerte függetlenségét az államtól, 1996-ban pedig a CGS társaság része lett.

A Gumokov cég Hradec Králové-ben alakult 1928-ban, eredendően a Hakauf család tulajdonaként. 1930-ban a Gumovka nevet vette fel. A termelés a második világháború alatt sem szakadt meg. A háború után azonban az eredeti tulajdonosok nem tértek haza, így államosították a céget, és összeolvasztották a náchodi céggel. 1953-ban ismét önállóvá vált, majd 1990-ig külön is működött. 1900-ben az államosítások során megalakult a Gumokov, amely 1997-ben szintén a CGS csoport tagja lett. 2 évvel később összeolvasztották a Rubena-val.

A Rubena 2007-ben indított egy, a kormányzat által is támogatott, komoly fejlesztési programot, melynek célja, hogy a vállalat erősödni tudjon a rugalmasság terén, és felvehesse a küzdelmet a világpiacon.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rubena V85 Ocelot termékkel kapcsolatban: