Continental Double Fighter III külső gumi

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.04.)
  • Listaár: 4.500 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

azaki71 avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

"Gravel" jellegű külső, aszfalton könnyen és hangtalanul gördül.
Könnyű felszerelni a felnire.

Hátrány

Laza, eső utáni földes talajon csúszkál, az apró bordázat miatt nem tud megkapaszkodni.
Nagy oldal dőlésű úton simán lecsúszik, nem tud megkapaszkodni. 
Nincs beépített defektvédelme, de az első 1500km alatt nem kaptam vele defektet.

Tapasztalat

Terepen 2-3bar nyomáson, tartós aszfalt használat mellet 3.5 - 4bar elfogadhatóan használható.
Aszfalton mindenhol megállja a helyét, de terepen csak kompromisszummal használható. 

kb 2500 megtétele útán:
Aszfalton jó, de terepviszonyok között, amint picit nagyobb a tempó, már minden típusú út felületen meg-megcsúszik. 
Két akác tüske okozta szúrásos defektem volt vele, de hozza az átlagos defekt ellenállóságot, nincs rá panaszom.
Kopni nem nagyon kopnak, de valami okból mind az első, mind a hátsó gumi kezd "tojás" lenni, már nem ül fel olyan szépen a felnire mint újkorában, bármit is csinálunk vele.
 

Erre ajánlom

MTB kerékpárra, gravel jellegű felhasználásra, aki 70 - 30%-ban használja a kerékpárt aszfalton és terepen, terepen ahol nem akar nagysebeséggel haladni.

Ennyiért vettem
6400ft / db
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krupcheck avatar
91 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kb. 700 km-t tettem eddig bele, nagyon változatos körülmények között. Röviden: mindenes guminak vettem, ezt tökéletesen hozza is! Ha az élettartama is rendben lesz, akkor ez egy nagyon jó vétel volt.

 

  • Száraz aszfalton 4,5 baron hasít, mint a disznó, 27 km/h körüli közlekedő tempó az én közepesen szar fizikumommal teljesen vállalható. Mentem 100 km feletti távot is vele, ott se a gumival volt a baj :D
  • 2 baron is haladós és hatékony, de ott nyilván valamivel kisebb a tempó
  • 2 baron kemény földúton, poros, alföldi dűlőutakon elemében van, merev villa mellett is elfogadható komfortot nyújt, és hatékonyan halad
  • Rommá terhelve is stabil, még 2 baron is (17 kilós gyerek + gyerekülés, a hátsó kerékre terhelve)
  • Nyomvályúkból egész jól kimászik az oldalsó bordáival
  • Vizes aszfalton inkább az én bátor(talan)ságom a határ, nem a gumi a szűk keresztmetszet
  • Eső után, vizes földúton teljesen vállalható, nem gyűjti vészesen a sarat
  • Mélyebb saras szakaszokon lendületből át lehet kelni, de ott már elfogy, ha tartósan ilyenen kellene haladni
  • A ragadós, agyagos sarat összeszedi, az nem tud kitisztulni belőle, de ez kb. minden guminál így van
  • Füves, meredek gátoldalon oldalazva simán felmegy, köszönhetően ismét az oldalsó bütyköknek
  • Vizes füvön már vigyázni kell vele, (f)elmegy, de nem oda való
  • Defektet még nem kaptam vele, pedig tényleg mindenen is mentem már át vele (a belsőben van lötyi, de nem látható, hogy működnie kellett volna)
  • Szerelhetősége teljesen oké
Hátrány
  • Mivel mindenes gumi, a szélsőséges körülmények túlmutatnak a határain, de ez egy ilyen műfaj
  • Drótperemes, így nehéz, konkrétan 844 és 849 g-osak az enyémek
  • Ha poros, saras, akkor elég homin néz ki, mert az alacsony középső mintázat miatt olyan, mintha egy rommá kopott terepgumi lenne.
Tapasztalat

27,5x2,0 méretben használom, 26-os vázban, Sun Ringle Inferno 27 felnin (22,3 mm belső szélesség), belsővel. Többnyire 2 bar környékén fut, ha hosszú aszfaltos túra van kilátásban, akkor 4,5 baron.

Erre ajánlom

"Gravel" jellegű felhasználásra, vagy városi harcosoknak, akik néha azért kiszabadulnának az aszfaltutak határain túlra is. Igazi mindenes, de tényleg.

Ennyiért vettem
6890
Mért tömeg
847 g
Csatolt képek
Continental Double Fighter III  2021 külső gumi
városban nincs akadály :D
Continental Double Fighter III  2021 külső gumi
egyik felhasználása, a sok közül
Continental Double Fighter III  2021 külső gumi
a felázott agyagos sár már sok volt
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cskristof avatar
3 vélemény
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- nagyon jól gurul

- jó a kanyarstabilitása

- kevés vizet csap fel

- nem ijed meg erdei túráktól sem, jól tekerhető irányítható földutakon, akár minimális homokban is

- nagyon fényes reflex-csík

- aszfalton csendes

Hátrány

- defektállóság tekintetében átlag alatti (de nem kifejezetten rossz)

Tapasztalat

Nagyon megkedveltem ezt a külsőt, kellően univerzális az én felhasználásomra. Defektet többször kaptam vele, mint más, defektvédelem nélküli gumikkal, de Slime-mal teljesen problémamentes már.

Erre ajánlom

Főleg aszfaltos tekerésre alkalmas, de megvan minden adottsága, hogy földutakon is kényelmesen lehessen vele biciklizni.

Ennyiért vettem
7000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

venom123 avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Defektállóságáról nem tudok nyilatkozni, mert Slime-al használom a belsőket.

Nagyon jó (kicsi) a gördülési ellenállása, csak úgy siklik az úton + nagyon jól lehet vele gyorsulni.

Közel 1 év alatt mit sem kopott, pedig jó pár száz kilóméteren keresztül használtam eddig, földutakon is. Vizes időben tapasztalatom szerint nagyon jól tapad. (4baron)

Hátrány

Picikét lehetne olcsóbb, de ezen kívül nem tudok. 

Ennyiért vettem
5999
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Medve70 avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó ár érték arány, jó defekt állóság, kicsi gördülési ellenállás, jó kopás állóság, kiváló kanyar tűrés lehet neki rendesen dönteni, még vizes úton is.

Hátrány

Amit ebben a kategóriában elvárható ettől a gumitól azt tudja, így hátrányát nem tudok.

Talán a súlya, de ha kell egy jó defekt védelem, akkor egy kicsit be kell áldozni, tehát így már nem is mondanám hátránynak.

Tapasztalat

Csendes gurulás aszfalton, de a föld utakat is remekül viseli, akár haladás vagy kanyarodásnál is. Hegyekben is lehet vele túrázgatni, bár ott kicsit óvatosabban kell vele bánni, mert hajlamos a köveken megcsúszni. A vizet kevésbé szívja fel esőben, mint a nagyobb bütykös társai. A gumi oldalán a reflex csík tökéletesen veri vissza a fényt, szinte világít. 2020.04.07. lett feltéve és azóta eddig 1437 km-t mentem vele defekt nélkül. Remélem még sokáig bírja. Terveim szerint, ha legalább 10.000 km-t kibír így ahogy eddig, akkor megérte megvenni, de erről majd később (Ha eszembe lesz :) ) akkor később írok még. 

Erre ajánlom

Aszfalt, földút, dózerút... Szóval egy igazi túrázós pacsker!

Ennyiért vettem
6500
24 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KTM bike avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kopásilag jó,

Csendes haladás,

Száraz és nedves betonon jól tapad,

Az ára is jó

----------------------------------------------------------------------------------------

Hátrány

Egyenlőre nem tapasztaltam hátrányt.

Tapasztalat

1.000 km-t mentem vele és defektet se kaptam.

Erre ajánlom

Városi betyároknak ajánlom :)

21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ralyi avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép minta
Jó tapadás
Városi használóknak tökéletes. Félterepen még nem próbáltam, de kifogom. Ott nem várom tőle el azt a teljesítményt, mint az aszfalton, de remélem ott is azért eléri a "határt".  

Hátrány

Nem tudom mennyire hátrány lesz, amit most írok: NINCS HANGJA

Erre ajánlom

Város, aszfalt.

Ennyiért vettem
6500/db
Csatolt képek
Continental Double Fighter III  2017 külső gumi
Continental Double Fighter III  2017 külső gumi
Continental Double Fighter III  2017 külső gumi
36 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • ETRTO 50-559 (26x1.9)
  • 50-584 (27,5x2.0)
  • 50-622 (29x2.0)

 
ajánlott nyomás (bar):

3.5


 
nyomás (bar):

max. 4.5


 
szövetsűrűség (TPI):

180


tömeg:

800 g


Continental logó

Continental márka bemutatás

„Német technológia 1871 óta”

A Continental több mint 100 éves tapasztalattal rendelkezik a kerékpár-gumiabroncsok gyártása terén, ami kiemelkedő vállalattá teszi. Ez az egyediség megmutatkozik a Continental kerékpárosok számára készült termékskálájában is. Németországban egyedüliként nem csak a tervezés, de a gyártás nagy része is helyben, a hesseni Korbach-ban lévő kétkerekű részleg technológiai és fejlesztőközpontjában történik, kézi technológiával.

Ez a szellem motiválja a mérnököket és a gyártásban résztvevőket arra, hogy folyamatosan fejlesszenek és új ötleteket dolgozzanak ki, mint amilyen például a Grand Prix TT valamint a Black Chili anyagkeverék. Újítások, amelyek hangsúlyozzák a korbachi gyár „kézi készítésű” technológiában való jártasságát.

A fejlesztésbe ölt idő és energia természetesen meghozza eredményét. 2011-ben tarolt a Black Chili. Mark Cavendish ilyen abronccsal lett országúti világbajnok, és a Tour de France zöld pólóját is elnyerte. Cadel Evans szintén ilyen alapanyagból készült Continental gumival szerezte meg a sárga pólót, Tony Martin pedig időfutam világbajnok lett.

Nem véletlen tehát, hogy az utcai és hobbi kerékpárosokon kívül számtalan mtb és országúti kerékpáros csapat is Continental gumiabroncsokkal szereli fel gépeit.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Continental Double Fighter III
21 válasz
utolsó: 2021. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Continental Double Fighter III termékkel kapcsolatban: