Számomra ideális, pont ahogy elképzeltem!
Aszfalton elég alacsony a gördülési ellenállása, halk, és ugyanazzal a
guminyomással lemehetek homok útra is, elég széles ahhoz, hogy ne süllyedjen el.
Éles kanyarokban sem csúszik, vizes aszfalton sem.
Nagy fékerőt tud megcsúszás nélkül.
Súlya átlagos, nem nehéz.
Minden indulás előtt ellenőrizni kell a guminyomást, különben kirepedezik.
A reflektor csík miatt a padkázásra figyelni kell.
Defektállósága átlagos, csak az abroncs közepén vastagabb.
A guminyomást 3,5 és 4 bar között kell tartani, akkor évekig jó lehet.
Aszfalton nem ajánlott a blokkoló fékezés, mert kopik a keverrék lágysága miatt, de épp ezért legalább tapad.
Ha ugyanezt a gumit jobb minőségben, tartósabbra gyártanák, egy csúcs termék lenne.
Országútra és földútra is megfelelő egyszerre.
Én 85 kg vagyok.