Schwalbe Big Apple külső gumi

22 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.09.)
  • Listaár: 6.990 Ft - 9.990 Ft

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



16-22 (22 vélemény)
Rendezés

totyvfts avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
kis gördülési ellenállás , plusz kényelem a ballonossága miatt , eddig defektet nem kaptam , normális használat mellett átlagos kopás aszfalton jól tapad
Hátrány
ha hátrány : kizárólag aszfaltra ill. száraz light föld útra
Tapasztalat
Volt ilyenem is , nekem semmi gondom nem volt vele , illetve németből kaptam Schwalbe Super Moto-t ami ennek a csomagolható verziója kisebb súllyal . Mind kettő aranyos szörcsögő hangot hallat kanyar döntésnél figyelmeztetve hogy lassan elfogy a tapadás :)
Erre ajánlom
utcára ,városi  mindennapokra
Ennyiért vettem
kb 9000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TireBurner avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Még egyszer sem volt defektem ezzel a gumival. Jól csillapítja a rossz út adta nem kívánt frekvenciákat.  Viszonylag kicsi a gördülési ellenállása. Fényvisszaverő csíkja is van.
Hátrány
Tapadása nem a legfaszább, kanyarban sem lehet túlzottan döntögetni, esőben pedig még hajlamosabb a csúszásra. Kissé drága.
Tapasztalat

A kevlár betét miatt nem kap defektet, akármire rá lehet vele menni, nem lyukad ki, az oldalfala elég vékony de ez nem okozott még problémát. Mivel leginkább valamilyen úton közlekedek, városban, bicikli úton, vagy aszfalton, ezekre ez a legjobb gumi. Eddig csak 26x2.00-ás méretben használtam. A 26x 2.35-ös méretet eltúlzottnak gondolom kissé úthengerszerű. Cross/trekking bringára is jó választás volna, de itthon még nem találtam 28-as méretben és az egyébként létező 28x2.00-ás szerintem túl vastag lenne ilyen bringába. Hétköznapi bringázáshoz kiváló, de ha már zúzósra veszed a közlekedést nem árt tisztában lenni a határaival, különben könnyen el lehet szállni vele.

Erre ajánlom
Főleg városba, és bicikli utakra, aszfaltra.
Ennyiért vettem
4000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Batka Man avatar
Batka Man
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem pukkan ki, kicsi a gördülési ellenállása, halk, jól elnyeli a szar utat.
Hátrány
Nem tapad túlzottan, terepre nem való.
Tapasztalat
Szóval immár több mint 4000 kilómétert raktam a gumikba, a hátsó totál simára kopott, az elsőn még középen is megvan a barázda, defekt még egyszer sem volt pedig jópár szilánkot kioperáltam a futófelületből. A tapadása nem a legjobb főleg ha nagyon fel van fújva. Fékezésnél az első kereket is lehet blokkolva csúsztatni ha egy kis por is van az úton. De még a gumi miatt egyszer se szálltam el, (csak egy bokorból kiálló drót miatt akkor is csak én, a bicó nem repült). Esőben még kissebb az ellenálása de a tapadása is a vizet pedig nem csapja hanem önti fel. Lassan cserélni kell mert a hátsó az totál elkopott az első se valami újszerű de megvárom míg a hátsó eléri a kevlár réteget :D Szerintem nagyon jó gumi csak drága.
Erre ajánlom
Városi tekerésre, aszfaltra, keményebb földútakon is elmegy még.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zotyóó avatar
Zotyóó
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
rohadt jo ballonos, nem ütödik fel, dekekt nyista, fényvisszaverö csik:)))
Hátrány
egyszer sajna kicsusztam vele betonon
Tapasztalat
vegyétek bátran de vigyázzatok az éles kanyarokban és hordjátok azokat a rohadt védőket!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
streetre a legjobb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Batkamanó (megint) avatar
Batkamanó (megint)
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
Na most további teszt eredményeket közlök a 2.00-ás méretű gumerájról: Továbbra is aszondom nemrosz gumi ez aszfalton és jobb minőségű földúton. Porban, sárban, földes hegymenetben kiforog a kerék. Aszfalton jó a tapadása, jól lehet dönteni, görönygyöket jól csillapitja viszont ha nincs jól felfúva akkor felüt a felnire. Látszik, hogy bizonyos kompromisszumokat hoztak az anyagban, mer nem kopik annyira mégis elég jól tapad, viszont cserében repedezik a gumi, már a futófelület és az oldalfal között is felfedezhetők repedések. Már majdnem féléve járok vele minden nap, eddig még defekt nemvolt, pedig mentem üvegbe is vele. (Legközelebb valszeg schwalbe supermoto-t veszek ami lényegében ugyanez, az a baj hogy az csak 2.35-ben van az ideáis méret szerintem meg 2.10 volna.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Batka Manó avatar
Batka Manó
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
csöndes, kicsi az ellenálása, jól csillapitja az úthibákat, viszonlyag jól tapad, van benne defekt védelem, nem kopik annyira
Hátrány
alacsony nyomáson eltorzul ilyenkor üt és nyolcast produkál -de ha felvúvod jól (nem kőkeményre) akkor helyreáll-, a fényvisszaverő csíknál megrepedhet, nem olyan könnyű
Tapasztalat
Városban, országúton nagyon jó, jól tartja a sebességet én 2.00-ást használok még ez is jól csillapitja a göröngyöket, terepen addig elmegy mig nincs por, bár nem terepezésre való el lehet vele kinlódni de porban kifordul főleg a véknyabb.Ezér a pézér lehetne kicsit igényesebb kidolgozású főleg a vényvisszaverő csikot nemtudják pontosan rátenni. Egyébbként nem rosz.
Erre ajánlom
Városi örjöngésre. De nem ilyen rajolós kispöcsöknek. Országúti túrázásra, light terepre por nélkül.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sysrq avatar
sysrq
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól tapad egyenesben kanyarban, csendben gurul, fényviszaverő csik, a dinamónak meg van vastagitva az oldalfal :)
Hátrány
Nehéz, erös fékezésnél kicsit elmászik.
Tapasztalat
Untam hogy félévente elkopik a terepgumim, hétköznap munkábajáráshoz ideális, kátyukat repedéseket jól birja. Megszünt a terepgumi jellegzetes örlö zaja. Bátran lehet vele döntögetni a gépet még essőben sem csúszik meg, de a betont nem érdemes elhagyni, már a salakon is bizonytalankodik.
Erre ajánlom
Kizárolag betonra, városba, országútra.
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-22 (22 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 12 x 2.00
  • 14 x 2.00
  • 16 x 2.00
  • 18 x 2.00
  • 20 x 2.00
  • 20 x 2.15
  • 24 x 2.00
  • 24 x 2.15
  • 26 x 2.35
  • 26 x 2.15
  • 28 x 2.00
  • 28 x 2.15
  • 28 x 2.35

 
szövetsűrűség (TPI):
  • 50

  • 67


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:

van


 
defektvédelem:
  • van(KevlarGuard)
  • van (RaceGuard)

 
tubeless változat:

nincs


 
oldalprizmás változat:

Igen


tömeg:
  • 16 x 2.00 RaceGuard Endurance 370 g
  • 18 x 2.00 RaceGuard Endurance 470 g
  • 20 x 2.00 RaceGuard Endurance 495 g
  • 20 x 2.15 RaceGuard Endurance 530 g
  • 24 x 2.00 RaceGuard Endurance 620 g
  • 24 x 2.15 RaceGuard Endurance 660 g
  • 26 x 2.00 RaceGuard Endurance 675 g
  • 26 x 2.15 RaceGuard Endurance 710 g
  • 26 x 2.35 RaceGuard Endurance 780 g
  • 28 x 2.00 RaceGuard Endurance 740 g
  • 28 x 2.15 RaceGuard Endurance 810 g
  • 28 x 2.35 RaceGuard Endurance 890 g
  • 12 x 2.00 KevlarŸGuard Endurance 320 g
  • 14 x 2.00 KevlarŸGuard Endurance 360 g
  • 26 x 2.15 KevlarŸGuard Endurance 920 g
  • 28 x 2.00 KevlarŸGuard Endurance 930 g

 
további információk:

Légrugózás – beépítve. A Big Apple 10 éve indította a Balloonbike trendet. A jól megszokott profil a RaceGuard defektvédelemmel most még alkalmasabbá teszi a mindennapi használatra. Kb 2 bar nyomáson használva olyan a gördülési ellenállása mint egy 37mm széles külsőnek betonkemény 4bar-on. Élvezd az egyedülálló Balloonbike puhaságot, hiszen az élet kemény.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Big Apple termékkel kapcsolatban: