-Középső összefüggő mintázat miatt nagyon kicsi gördülési ellenálás
-Jól irányítható, nagy sebességnél is
-Sárban is egész jól viselkedik, gyorsan tisztul
-Gyors mindenes gumi
-Alacsony ár
-Jó defektállóság (oldalfal védelem nincs az általam tesztelt típusban)
-Nagy fékezésénél laza talajon hajlamos megcsúszni
-Hátsó keréken meredek laza talajú emelkedőn hajlamos kipörögni
-Murván ez se az igazi de ott nagyjából minden guminka megvannak a határai
Eddigi legjobb mindenes gumim.
Aszfalton egyenesben szinte repül vele a bringa, ahogy megdöntöd a hangja egyből traktor gumivá változik de a tapadása semmit nem veszít a megszokottból, ugyanez terepen is igaz, minden körülmény között jól irányatható marad... persze azért nem egy extrém terp gumi (mint pl egy számomra jól bevált WTB Velociraptor) de a Schwalbe palettáján kimagasló mindenes külső és szerintem a legelterjedtebb Racing Ralph és Smart Sam-nél sokkal jobb és szélesebb körben használható gumi.
Annyit még hogy ami a az irányításban és jó gördülési ellenálásban nagyá teszi a kevés kereszt irányú mintázat a "hátrány" pontban leírtak alapján kicsit mérsékeli a képességeit durvább mászásoknál és laza talajon való fékezéseknél. Ezzel tisztába kell lenni és ha ez mindig a szemed előtt lebeg szerintem nagyon jól kiaknázhatók a pozitív tulajdonságai.
2.1 és 1.9 drótperemes verziót is használatm.
Az 1.9 csak aszfalton illetve minimális terepen tekertem egy évig miután a hátsónak kiszakadt az oldalfala egy sziklás lejtő után.
A 2.1-est az idei (2013) teljes szezonban használtam pl az igen saras Szilvásvárad maratonon is és nagyon meg voltam vele elégedve.
Ennél a típusnál a 2.1-es sokkal inkább alkalmas terepre, a 1.9 elég vékonyka nagyobb nyomás kell neki terepen, úgy viszont kicsit ráz, aszfalton viszont jobban gurul.
Aszfalt, terep